John Keats Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 (endret) Våkna rundt klokka 12 en gang, spiste frokost, satte meg for å spille litt osv. Dro ut med noen kompiser og spillte litt mer... Ser egentlig ikke noe galt i det. Det regna ute uansett. Endret 22. mai 2006 av Smeagoldfish
shizz kebab Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Åh, at dere gidder å bli provosert av mine meninger. Jeg kom hjem klokken 6 og så at folk da hadde sittet inne siden de hadde stått opp, og det synes jeg er litt sært. Dere kan si dere synes det er fantastisk, men jeg må fa*n meg få si hva jeg synes uten at jeg skal få hele forumet stormende etter meg.
hallgeirl Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Åh, at dere gidder å bli provosert av mine meninger. Jeg kom hjem klokken 6 og så at folk da hadde sittet inne siden de hadde stått opp, og det synes jeg er litt sært.Dere kan si dere synes det er fantastisk, men jeg må fa*n meg få si hva jeg synes uten at jeg skal få hele forumet stormende etter meg. 6155929[/snapback] Jeg tror de fleste egentlig gir blanke i hva du mener om dette. Det jeg tror de fleste er lei er at noen alltid kommer inn i sånne tråder for å "belære" alle andre hvor "dumt" det er å sitte inne 17. mai osv. Jeg mener at om du ikke har noe konstruktivt å komme med, så la vær å poste. Å poste i en tråd at det er så latterlig, sært osv. å sitte inne på 17. mai, spesielt når du VET det kommer til å skape krangel, er langt ifra konstruktivt. Nå motsier jeg kanskje meg selv her ved å faktisk poste denne posten, men det får så være.
Arinomi Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Alle må da få si sin ærlige mening. Selv mener jeg at det finnes en gylden middelvei, det vil si å gå ut en stund, for så å gå hjem og spille, og fremdeles rekke toget ingame. Det gjorde jeg. Denne tråden er blitt en flamingtråd, og burde stenges. At folk ikke kan respektere hverandre! Ungdommen nå til dags
Duddelmus Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Seff skal folk få lov til å si sine meninger om ting og tang, men akkurat å ødelegge en sånn her tråd blir for dumt... Denne tråden blei jo opprettet for å fikse opp 17.mai tog ingame, og poste bilder av dem etterpå... Ikke diskutere hvor lowlife det er å sitte inne på nasjonaldagen, når det pøseregner ute... ^^ Syns det var en hyggelig tråd jeg, helt til det kom "åh fy fa*n, dere har så lite liv ass... Løp ut i regnet, og lek med småbarna nå!" (ikke ordrett, men you get my point...)
exmx Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hva er så big deal med å komme seg ut på 17. mai? jeg er som regel alt for fyllasjuk den dagen. Var til byn sist 17. mai. men i år gadd jeg ikke slitet. er jo ingen ting spess som skjer den dagen. 16. mai som teller!
Dxbb Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Kan ingen stenge den? 6160270[/snapback] Munnen din da eller?
Gjest Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Kan ingen stenge den? 6160270[/snapback] Munnen din da eller? 6162434[/snapback] rofl
Anbefalte innlegg