Gå til innhold

17 mai tog

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Våkna rundt klokka 12 en gang, spiste frokost, satte meg for å spille litt osv. Dro ut med noen kompiser og spillte litt mer... Ser egentlig ikke noe galt i det. Det regna ute uansett.

Endret av Smeagoldfish
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, at dere gidder å bli provosert av mine meninger. Jeg kom hjem klokken 6 og så at folk da hadde sittet inne siden de hadde stått opp, og det synes jeg er litt sært.

Dere kan si dere synes det er fantastisk, men jeg må fa*n meg få si hva jeg synes uten at jeg skal få hele forumet stormende etter meg.

Skrevet
Åh, at dere gidder å bli provosert av mine meninger. Jeg kom hjem klokken 6 og så at folk da hadde sittet inne siden de hadde stått opp, og det synes jeg er litt sært.

Dere kan si dere synes det er fantastisk, men jeg må fa*n meg få si hva jeg synes uten at jeg skal få hele forumet stormende etter meg.

6155929[/snapback]

Jeg tror de fleste egentlig gir blanke i hva du mener om dette.

Det jeg tror de fleste er lei er at noen alltid kommer inn i sånne tråder for å "belære" alle andre hvor "dumt" det er å sitte inne 17. mai osv.

Jeg mener at om du ikke har noe konstruktivt å komme med, så la vær å poste.

Å poste i en tråd at det er så latterlig, sært osv. å sitte inne på 17. mai, spesielt når du VET det kommer til å skape krangel, er langt ifra konstruktivt.

Nå motsier jeg kanskje meg selv her ved å faktisk poste denne posten, men det får så være. :p

Skrevet

Alle må da få si sin ærlige mening.

Selv mener jeg at det finnes en gylden middelvei, det vil si å gå ut en stund, for så å gå hjem og spille, og fremdeles rekke toget ingame. Det gjorde jeg.

Denne tråden er blitt en flamingtråd, og burde stenges. At folk ikke kan respektere hverandre! Ungdommen nå til dags :p

Skrevet

Seff skal folk få lov til å si sine meninger om ting og tang, men akkurat å ødelegge en sånn her tråd blir for dumt... Denne tråden blei jo opprettet for å fikse opp 17.mai tog ingame, og poste bilder av dem etterpå...

Ikke diskutere hvor lowlife det er å sitte inne på nasjonaldagen, når det pøseregner ute... ^^

Syns det var en hyggelig tråd jeg, helt til det kom

"åh fy fa*n, dere har så lite liv ass... Løp ut i regnet, og lek med småbarna nå!" (ikke ordrett, men you get my point...)

Skrevet

Hva er så big deal med å komme seg ut på 17. mai? jeg er som regel alt for fyllasjuk den dagen. Var til byn sist 17. mai. men i år gadd jeg ikke slitet. er jo ingen ting spess som skjer den dagen.

16. mai som teller!

Skrevet
Kan ingen stenge den?

6160270[/snapback]

Munnen din da eller?

6162434[/snapback]

rofl

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...