Gå til innhold

17 mai tog

Anbefalte innlegg

Skrevet
Herregud. Syntes det er litt tragisk med 17. mai-tog i spill.

Selv har jeg vært ute, og feiret.

6121244[/snapback]

Jippi!

Jeg er tragisk :D

Men det visste jeg fra før av, såeh... :tease:

Jeg syns det er tragisk å gå ute og bli tvingt til å høre korpsmusikk og lyden av småunger som griner fordi de mista heliumsballongen sin og taler og et jævla kor av falske barnestemmer som prøver "helhjerta" å synge nasjonalsangen(e).

Nei, takke meg til å sitte hjemme med kokossprit, cola, masse god rock og metal og WoW :D

Og det er enda bedre å sitte inne når det er sol ute ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herregud. Beklager at jeg fortsetter slik, men innrøm at det er temmelig tragisk å sitte inne på 17. mai og spille mens du ser toget gå utenfor vinduet.

6122318[/snapback]

For din informasjon, så går det faktisk an å gjøre begge deler... Toget ingame gikk vel kl 17 på de fleste servere... Da har du jo hatt hele dagen utendørs... Jeg for min del, var ute av døren kl 09:00 på 17.mai, var ute og feiret (merk:daffet i byen) kom hjem rundt 15, spiste middag med familien, og gikk i tog ingame kl 17...

Går an å gjøre flere ting på en dag vettu...

Skrevet

Å feire 17. mai ute blandt folk er gøy når man er unge, og når man er voksen og har kone og barn etc. Evtuelt om man er bestefar og onkel etc...og man er sammen med familien sin.

For folk som faller utenom denne kategorien (som f.eks meg) så er det ikke noe galt i å tilbringe dagen innedørs. Og 17. mai tog i wow er det ihvertfall ikke noe gale i da dette ikke er mer en en liten "kul event" i et spill.

Folk har ulike grunner til å la være å "feire" 17. mai ute blandt folk og dem fleste av disse grunnene er legitime. Men er ikke nødvendigvis asosial om man ikke feirer den ute blandt folk. Kanskje nettopp pga av at alle vennene er opptatt med sine egne familier og at man kanskje bor langt unna sin egen famile (som meg selv).

Ikke det at jeg gadd å gå i 17. mai tog på serveren min av den grunn. Dagen var deppa nok som den var i all min ensomhet, men jeg forstår godt at folk syntes dette er kult å gjøre i wow.

Skrevet
Herregud. Beklager at jeg fortsetter slik, men innrøm at det er temmelig tragisk å sitte inne på 17. mai og spille mens du ser toget gå utenfor vinduet.

6122318[/snapback]

For din informasjon, så går det faktisk an å gjøre begge deler... Toget ingame gikk vel kl 17 på de fleste servere... Da har du jo hatt hele dagen utendørs... Jeg for min del, var ute av døren kl 09:00 på 17.mai, var ute og feiret (merk:daffet i byen) kom hjem rundt 15, spiste middag med familien, og gikk i tog ingame kl 17...

6125636[/snapback]

Det gjorde jeg også, jeg gikk i tog (og bar den svære fanen til skolen min O.o) klokka 10:00, spiste middag klokken 14:00 og kom så hjem og spilte wow klokken 14:30.

Jeg var også ute den 16.mai, men drakk bare en kvart ølflaske.

Så, jeg har ihvertfall noe liv :p

Skrevet
17. Mai tog Horde @ Balnazzar. Fra Razor Hill Til Org.

Møtte opp bra med folk.

Må bare understreke at dette er etter at alt annen 17. Mai feiring er ferdig, og jeg bare hadde sittet hjemme uansett.

6122375[/snapback]

<3 Dragonfell Tribe

Skrevet

Jeg mistet toget i år, ettersom jeg heller så en bra film med noen venner.

Gikk i fjor, og brukte kort tid av dagen, når jeg ikke gjorde noe annet. Var ikke som at jeg ditchet noe for å få det til osv. I fjor var det topp stemning på Argent Dawn, og vi var vell 40-50 som gikk:) Ekstra stilig var det at noen nettopp hadde gjort onyxia questet, så SW guardene sto oppstilt på rekke og rad i inngangspartiet.

Skrevet

Det går an å gjøre begge deler. Virker som Shizz Kebab har glemt det.

Skrevet
Det går an å gjøre begge deler. Virker som Shizz Kebab har glemt det.

6126636[/snapback]

Ja og du har vel igrunn det også.

Skrevet

6122318[/snapback]

6125636[/snapback]

Vel, når jeg kom hjem var det 20 poster om hvor fantastisk de hadde hatt det i Azeroth.

Skrevet
Boogieman,18/05-2006 : 14:17]

6122318[/snapback]

6125636[/snapback]

Vel, når jeg kom hjem var det 20 poster om hvor fantastisk de hadde hatt det i Azeroth.

6126965[/snapback]

Du er veldig frampå Shizz, du skal alltid fortelle alle andre hva de skal gjøre. går du ikke lei?

Skrevet

6122318[/snapback]

6125636[/snapback]

6126965[/snapback]

Det at du gidder og sitte her og klage over hvor lite liv andre har beviser bare at du ikke har et utrolig spesielt sosialt liv selv. Jeg gikk ut klokken 13.00 på 17mai syntes det var utrolig kjedelig (skrikerunger og bakfyll = :( ) Jeg satt ikke inne og spilt Wow, men jeg tror du må forstå at det er en hel del folk som rett og slett bare gir totalt faen i 17mai..

Skrevet

Don't we just love skrikerunger med trompeter og annen lydskapende faenskap, som sprenger vei langt inn i bein og marg, mens man prøver å overleve det faktum at man må vandre fra a til b, med massevis av omveier, stappfullt av folk som skriker HURRA?

Og så skal man spise så mye softis at man får hjernefrost i tærne!

Gjerne har man litt bakfyll fra 16.mai, som forsterker hele driten med 100%!!

Joda, det er jo det 17. mai handler om! HIPP HURRA!!

Skrevet (endret)
Du er veldig frampå Shizz, du skal alltid fortelle alle andre hva de skal gjøre. går du ikke lei?

6129066[/snapback]

Nope.

Og dere som sier 17. mai kun er skrikerunger, dere har jo ikke opplevd noe.

Endret av shizz kebab
Skrevet

6122318[/snapback]

6125636[/snapback]

6126965[/snapback]

Det at du gidder og sitte her og klage over hvor lite liv andre har beviser bare at du ikke har et utrolig spesielt sosialt liv selv. Jeg gikk ut klokken 13.00 på 17mai syntes det var utrolig kjedelig (skrikerunger og bakfyll = :( ) Jeg satt ikke inne og spilt Wow, men jeg tror du må forstå at det er en hel del folk som rett og slett bare gir totalt faen i 17mai..

6129227[/snapback]

ja, ærlig talt.

17. mai har ikke vært noe særlig å bry seg om de siste åra.

det var meninga til de fleste av folka jeg snakka med i alle fall...

Skrevet

Og alle som klager på holdningen min, jeg må da få si at det er døllt å sitte inne hvis jeg føler for det? Kanskje dere ikke har noe bedre å finne på ute, men det har jeg, og jeg må få si hva jeg mener om saken uten at f. eks. værdama sier jeg alltis skal hetse folk.

Skrevet
Og alle som klager på holdningen min, jeg må da få si at det er døllt å sitte inne hvis jeg føler for det? Kanskje dere ikke har noe bedre å finne på ute, men det har jeg, og jeg må få si hva jeg mener om saken uten at f. eks. værdama sier jeg alltis skal hetse folk.

6130359[/snapback]

Jamen du gjør det jo.

Skrevet

Dere folka lar dere provosere av han. Det er latterlig.

Skrevet

6130359[/snapback]

Jeg må si det virkelig er en berikelse for forumet hver gang du poster noe. :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...