Gå til innhold

17 mai tog

Anbefalte innlegg

Skrevet
Herregud. Syntes det er litt tragisk med 17. mai-tog i spill.

Selv har jeg vært ute, og feiret.

6121244[/snapback]

Men det er vel standardsvaret ditt på alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17. Mai tog Horde @ Balnazzar. Fra Razor Hill Til Org.

Møtte opp bra med folk.

Må bare understreke at dette er etter at alt annen 17. Mai feiring er ferdig, og jeg bare hadde sittet hjemme uansett.

post-98312-1147893381_thumb.jpg

Skrevet
17. Mai tog Horde @ Balnazzar. Fra Razor Hill Til Org.

Møtte opp bra med folk.

Må bare understreke at dette er etter at alt annen 17. Mai feiring er ferdig, og jeg bare hadde sittet hjemme uansett.

6122375[/snapback]

Det var ikke akkkurat like stort på min server da.. :no:

post-87412-1147895188_thumb.jpg

Skrevet

klikker på 17 mai været regnver, men jeg var ute å feiret som vanlig drakk litt og koste meg :) var vel godt med folk tross til været

OT: nei jeg rørte ikke wow i dag så ble ikke noe 17 mai tog på wow for meg :p

Skrevet

Jeg var ute jeg og, men det var så masse regn og jeg fikk se i general chatten at det var tog, så jeg stakk ned og tok ett screenshot. Ikke så mye mer.

JEg er enig at det er litt trist å sitte å spille WoW på nasjonaldagen.

Skrevet

Jeg var ute jeg og, men det var så masse regn og jeg fikk se i general chatten at det var tog, så jeg stakk ned og tok ett screenshot. Ikke så mye mer.

JEg er enig at det er litt trist å sitte å spille WoW på nasjonaldagen.

Skrevet (endret)

sorry. dobbelklikka på Legg til svar

EDIT: Arnehagen og en annen fra forumet var med :)

Endret av Gjest
Skrevet (endret)

Gikk ikke tog selv, jeg grilla isteden.

En grei erstatning. :)

edit: Sorry, men det er ikke lov til å ha bilder i signatur. :/

Endret av BurTMastA
Skrevet
Herregud. Beklager at jeg fortsetter slik, men innrøm at det er temmelig tragisk å sitte inne på 17. mai og spille mens du ser toget gå utenfor vinduet.

6122318[/snapback]

Hva faen.. kan du ikke bare holde kjeft da.

Det er så ufattelig lite givende med "du har så lite liv diskusjoner" på spillforum via nettet, og jeg er rett og slett drittlei.

Kan ikke de som liker å gå i tog gå i tog og poste screens her, så kan resten poste andre plasser?

:no:

Skrevet
Herregud. Beklager at jeg fortsetter slik, men innrøm at det er temmelig tragisk å sitte inne på 17. mai og spille mens du ser toget gå utenfor vinduet.

6122318[/snapback]

Det er så ufattelig lite givende med "du har så lite liv diskusjoner" på spillforum via nettet, og jeg er rett og slett drittlei.

Kan ikke de som liker å gå i tog gå i tog og poste screens her, så kan resten poste andre plasser?

6122932[/snapback]

Sier ikke at "du har så lite liv", sier bare at jeg synes det er temmelig døllt og sært å "leke nasjonaldagen" i et spill.

Må jo få si hva jeg mener om denne saken.

Skrevet

6122318[/snapback]

6122932[/snapback]

Sier ikke at "du har så lite liv", sier bare at jeg synes det er temmelig døllt og sært å "leke nasjonaldagen" i et spill.

Må jo få si hva jeg mener om denne saken.

6123740[/snapback]

Da kan du holde kjeft og ikke ta det ut på de som gjør det.

Hvis alle bare whiner og slenger dritt til hverandre blir dette forumet en jævlig kjip plass.

Skrevet (endret)

Hvorfor lar dere han provosere dere? Jeg bryr meg ikke om at han holder på å klage på at noen satt inne å spillte på 17. mai. Det er hans problem hvis han ikke synes noe om det.

EDIT: Jeg synes at denne tråden burde stenges, eller flyttes over til ett annet sted en World of Warcraft.

Endret av Gjest
Skrevet
Seriøst? er du ikke utafor døra på 17.mai?

6124233[/snapback]

Jeg var ikke utafor døra på 17.mai, men det kan ha noe med at jeg var litt vel utenfor på 16. :innocent:

Skrevet
Seriøst? er du ikke utafor døra på 17.mai?

6124233[/snapback]

Jeg var ikke utafor døra på 17.mai, men det kan ha noe med at jeg var litt vel utenfor på 16. :innocent:

6124847[/snapback]

Ok, den er godkjent :!:

selv var jeg oppe til kl 08:30

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...