Gå til innhold

17 mai tog

Anbefalte innlegg

Skrevet

17.mai = Spille til 4-5, stå opp 14-15, spille mer(muligens tog om det blir),sove.

Norge tar jeg rennefart og driter i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
spise is i snøvær, hipp hipp hurra :D

6113766[/snapback]

Hvor bor du i norge da? Trodde snø på 17 mai var et fenomen forbeholdt Honningsvåg (les: Nordkapp kommune, verdens nordligste et eller annet, for de med dårlig geografi kunnskaper).

Bor riktig nok i Alta nå, og jammen meg snør det ikke her også :cry: Begynner å lure på om 17 mai snøen følger etter meg :hmm:

17 Mai blir kanskje litt drøy i sitte inne og spille på, hvertfall på formiddagen. Men gå i tog blir jeg ikke å gjøre for det. Har spilt i korps og måtte marsjere hver 17 Mai siden jeg var så <---> stor (altså en god del år), så jeg har det i halsen.

Endret av phoen|x
Skrevet (endret)
Er ikke 17. mai "ferdig" klokka 17:00 da? Det meste foregår jo om morgenen. Begge dele ftw.

6113976[/snapback]

Kveld 16. og 17. er flotte og festdager (ja ikke bare 16. mai som er det)

Og ja, det meste skjer om morgenen/dag

Endret av Xtra
Skrevet

Btw, til de som lurer på det med snøen: For en uke siden gikk jeg i shorts, men nå snør det som faen her i Tromsø. Tror ikke jeg blir å dra mye ut annet enn for å stikke på et kjedelig familieselskap :D

Skrevet

Har kikket litt på EU forumene etter en tråd om et tog, men har ikke funnet noe. Kan noen tipse om en server og faction som har fått med mange folk og hvilke klokkeslett det er? Så starter jeg en ny char der og joiner :) Det ser dårlig ut for min server Neptulon.

Skrevet
Btw, til de som lurer på det med snøen: For en uke siden gikk jeg i shorts, men nå snør det som faen her i Tromsø. Tror ikke jeg blir å dra mye ut annet enn for å stikke på et kjedelig familieselskap :D

6115180[/snapback]

Hva kaller du deg på Neptulon?

Skrevet

Antar du egentlig mente å quote meg. Og det står i signaturen min; Nagas. Har snakket med et par andre nordmenn som er med på tog rundt 17.00. Jeg er Horde forresten.

Skrevet (endret)
Det er litt tragisk å spille på 17 mai om du ikke bor ved en liten bondeby :p

6113792[/snapback]

Årets dummeste kommenter?? Hva i helvete skal du ut på 17.mai å gjøre? Gå i tog å rope "hurra for norge"? Det er jo snart mindretall av oss i dette landet, eller "hurra for 17.mai, fyllesyk å jævlig" for det er det vi Normennn gjør når vi har fri en dag...

Nei takk, det er ikke mye å feire lengre i dette landet! Greit å hjelpe invandrere som ikke har det godt, men å ta inn allverdens folk som kommer på grensen å ber om alt blir litt drøyt imo...

Topic: Tvilsomt resten av europa bryr seg om om lille norge har nasjonaldag eller ikke... Vedlikeholdsdag er det om vi vil eller ikke :)

Endret av Lucifer 666
Skrevet

6115180[/snapback]

Hohey, har nettopp våkna. Ser ut vinduet, og det snør ^_^

Bor i Nord-Trøndelag. :)

Skrevet

17. mai-tog kan godt forekomme på PvP-realms for min del, men ikke pokker om jeg har tenkt å gå i 17. mai-tog på en RP-realm (Moonglade)... Da må man i såfall finne en RP-årsak for dette...

Skrevet
sol og sommer i drammen =)

6118976[/snapback]

Regn i Bergen. :thumbdown:

:p

6119006[/snapback]

Rimelig dårlig vær i Sandefjord også, men blir nok ikke no tog på meg!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...