Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor Kontantkort for utlandet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri sett Telenor kontantkort i utlandet!

 

Men du kan jo ringe noen hjemme og be dem om å sende over koden da!?

Eller så kan du registrere deg sånn at du bare sender LADE 500 (feks) til 2525 også har du 500kr inn på konto!

 

Men da må du ha registrert et visa kort på telefonen da

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Telenor kontantkort i utlandet. Før hadde de en sperre (minimunsbeløp) du måtte ha på kortet, men dette har de gått bort fra.

 

Hvorfor skal du kjøpe kontantkort i utlandet? Hvorfor ikke lade før du reiser? når du logger deg på hjemmesiden til Telenor Mobil kan du lade kortet ditt med følgende ting: Visa / Mastercard, Minibank, Ladekort eller MobilHandel.

 

du kan lese mer på Telenors hjemmeside

her.

 

(all denne infoen er tilgjengelig på Telenor Mobil sine sider.. så du burde egentligha giddet å sjekke dette selv).

Lenke til kommentar
Trådstarter har ikke spurt om han kan kjøpe det i utlandet, han spurte om kontantkort FOR utlandet :)

6112473[/snapback]

 

som du kan ringe med i utlandet ja.. det kan du med Telenor kontantkort...

 

du har jo et mobilselskap som heter Lebara. PÅ meg virker det som de har spesialisert seg på billige utenlandssamtaler fra mobil... de har også kontantkort...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
[te-skje modus]Så det går ann å ringe med kontantkort-abbonement i utlandet nå? Husker jeg var i England for noen år sida og da gikk det ikke...

6252810[/snapback]

 

det går fint. før var det et minumunsbeløp du måtte ha på kontantkortet for at det skulle fungere i utlandet, men den sperren er opphevet.. så nå kan du ringe uansett hvor mye du har på kontantkortet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...