Gå til innhold

Trenger man bare factions for å spille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg lurer på noe, hadde tenkt å selle guild wars mitt nå til en kompis, men han sier han ikke trenger guild wars, trenger bare factions, så kan han spille.

Er dette rikti? Isåfall, er guild wars mitt ikke verdt noen ting lenger det nå da? Hva er forskjellen på å ha bare factions å spille (om dette funker) å ha factions + vanli guild wars?

Takker for alle kjappe svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge spillene er stand-alone så vel som 'merge-able'. Så om han vil spille med noen som spiller Factions, så må han ha det.

Guild Wars Factions er ikke avhengig av Guild Wars Prophecies, og omvendt. Hvis du har Prophecies og merger den med en Factions-serial, så kan char'ene dine besøke begge verdenene. Hvis ikke, vel - da kan de ikke det.. :)

Skrevet
Begge spillene er stand-alone så vel som 'merge-able'. Så om han vil spille med noen som spiller Factions, så må han ha det.

Guild Wars Factions er ikke avhengig av Guild Wars Prophecies, og omvendt. Hvis du har Prophecies og merger den med en Factions-serial, så kan char'ene dine besøke begge verdenene. Hvis ikke, vel - da kan de ikke det.. :)

6108325[/snapback]

Kan du forklare hvordan man skifter imellom verdene ?

Skrevet

Trykk på m, trykk på baten, velg havn, og vips. Passe enkelt. Du må vel og merke gjøre en bitteliten quest, som kun er å snakke med noen hvis du vil fra Kryta til Cantha, men ellers, full pupp! =)

Skrevet
Trykk på m, trykk på baten, velg havn, og vips. Passe enkelt. Du må vel og merke gjøre en bitteliten quest, som kun er å snakke med noen hvis du vil fra Kryta til Cantha, men ellers, full pupp! =)

6113111[/snapback]

haha, full pupp.

Okei, får vel kjøpe "orginale" guild wars også da.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

haha, full pupp.

6113363[/snapback]

Den første guild wars er vel den mest nybegynnervennlige også. Jeg følte meg litt forvirra da jeg plutselig var maks level og allting i Factions, selv om jeg har tre lvl 20 i prophecies. Går litt fort i svingene!

Skrevet

haha, full pupp.

6113363[/snapback]

Den første guild wars er vel den mest nybegynnervennlige også. Jeg følte meg litt forvirra da jeg plutselig var maks level og allting i Factions, selv om jeg har tre lvl 20 i prophecies. Går litt fort i svingene!

6117355[/snapback]

Njaa, er dreven på rolle spiller sjangern :p Synes spillet er relativt lett, eneste som plager meg er at det er umulig å finne en god gruppe.

Skrevet
Det er det guilds er til for bl.a

Om nokken er pålogga i guilden so er de som oftast nokken som gir hjelp om du spør

6125528[/snapback]

Jepp :) Men jeg har ikke funnet meg no guild enda.

Enda en ting som irriterer, MAN KAN IKKE HOPPE :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...