Thorry Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hei og hopp :!: i dag har nettverket mitt oppført seg helt på tryne. jeg har nextgentell.. nettet slår seg av og på hele tiden som en bryter...når det er på funker alt bra, men plutselig slår den seg av og ingen ting funker som trenger nett...jeg har prøvd å restartet router og modem men hjelper ikke.. er d noe feil her eller noe med servern til nextgentell..ønsker svar så fort som mulig takk for hjelpen ppl
KTV Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 jeg trodde at det var telenor som var "dårlig", trist å høre at nextgentel også har problemer...
MorePower Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Du bør si noe om hvor landet du er, slik at andre i ditt nærområde kan kommentere hvordan det er hos de. Sitter selv i Tr.h og har ikke problemer med ngt.
Thorry Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 ja d kan være til hjelp...jeg bor på akershus(lørenskog)..er d noen andre i dette område som har problemer med internetten eller er d bare meg?? gjelder nextgentell
crom7icc Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Vel nå er det vel ikke akkurat ukjent at ngt sliter litt med linjene sine enkelte steder har selv hatt problemer med min linje fra dag 1 (4mnd) og snakket sist med kundeservice om fredag og de la på røret tilslutt når de ikke fant ut hva feilen var noe de heller ikke har funnet ut av tidligere... så jeg skifter iallefal isp nå og ngt kan drømme om å få inn pengene for brutt bindingstid da de ikke har klart å levere en stabil linje til meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå