ukjentbruker Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Haha, enjoy: http://www.notaddicted.com/forums/showthread.php?t=310
Theoneask Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Huff. Den personen trenge å ta seg ein tur ut ser det ut som..
Carl M Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Som påpekt i tråden på wow-forums: Hva med Naxxaramas? Går ikke alle questa igjennom argent dawn der?
bamsefar Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jo, mao han sliter maks Uansett, du gjør ikke noe slikt med mindre du ikke har en annen main, eller har tenkt å slutte. Det vil si, med mindre du ikke er en idiot..
Grabby Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Idiot? nei nei Noe av det tøffeste jeg har sett hittil
Gnurk Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hehe - har en kar i guilden som er Hated med Cenarion Hold (han gikk amok i Moonglade). NPC's før Rajaxx-eventen ganker han hver gang hvis han ikke forlater i tide
Gamlemor Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hehe - har en kar i guilden som er Hated med Cenarion Hold (han gikk amok i Moonglade). NPC's før Rajaxx-eventen ganker han hver gang hvis han ikke forlater i tide 6036317[/snapback] lol
StarGazer Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Idiot? nei nei Noe av det tøffeste jeg har sett hittil 6035919[/snapback] Ening med deg, endelig en som heller vil ha det litt morro enn online jobbing med rep grinding!
Amon Amarth Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Det virker jo som han har jævla mye tid å slå ijæl, så det var ganske stilig gjort å gå fra exhalted... når nexxblabla kommer så kommer han nok til å være exhalted igjen skal du se
Kjobben Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 haha! Genialt... :!: Man kan vel ikke bli banna for slikt?
John Keats Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 haha! Genialt... :!: Man kan vel ikke bli banna for slikt? 6040092[/snapback] Tror da ikke det så lenge du driver med " Cleansing the Evil "
JoeDohn Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Aaaahahaa, så rått! Asså, fair nuff, han sliter jo litt når han trenger AD-folka igjen, men å ha masse folk som syter og klager fordi han dreper mobs? PRICELESS!
cErfik Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Ah man ass. Lo utrolig godt gjennom denne her håper han lager flere serier av andre han er exhalted med
Myx Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hvis fyren får noen som helst reaksjon fra blizz etter dette stuntet skal jeg slette accounten min i morgen. Hvis man kan erklære krig med en faksjon, men blir bannet for å drepe dem faller det totalt på sin egen urimelighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå