Phoenixs Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har kommet inn i parken med "drømmefangeren" Blir angrepet av de to "kattene"/tvillingene, men kommer ikke forbi dem. Prøver å sloss og springe, men ingenting hjelper. Er det noe jeg har glemt å ta med meg fra tidligere, noe som jeg kan bruke for å sette dem ut av spill. Jeg har nå kun en telefon og en dirk, og det er ikke mye hjelp i denne situasjonen. Noen som har tips? 6252189[/snapback] Når tvillingene kommer løp til venstre (Hvis du ser mot han stygge fyren). Over 1 "bru" så mot venstre over nok en bru. Du skal du se et bygg til høyre for deg. Løp gjennom døren der.
kolibri65 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har kommet inn i parken med "drømmefangeren" Blir angrepet av de to "kattene"/tvillingene, men kommer ikke forbi dem. Prøver å sloss og springe, men ingenting hjelper. Er det noe jeg har glemt å ta med meg fra tidligere, noe som jeg kan bruke for å sette dem ut av spill. Jeg har nå kun en telefon og en dirk, og det er ikke mye hjelp i denne situasjonen. Noen som har tips? 6252189[/snapback] Når tvillingene kommer løp til venstre (Hvis du ser mot han stygge fyren). Over 1 "bru" så mot venstre over nok en bru. Du skal du se et bygg til høyre for deg. Løp gjennom døren der. 6252345[/snapback]
kolibri65 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Takk for tipset. Det tok ei stund før jeg klarte å nå frem uten å bli nedslått, men nå kom jeg endelig videre. Men gleden varte ikke lenge. Nå har spillet låst seg helt og det ser ut som at jeg må gi opp hele spillet. Uansett hva jeg gjør så låser spillet seg, og må restarte maskinen, uten at det har hjulpet så langt. Kjedlige greier. Noen som har hatt samme problemet?
tradhtare Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Hei, jeg fant ingen "jeg sitter fast-tråd" for Den lengste reisen. Jeg regner med dere som spiller Drømmefall, spilte Den lengste reisen først. Mulig jeg er veldig lost, men hvor i huleste finner jeg timelista, helt i begynnelsen av spillet, slik at jeg kan få lønn og ta t-banen vekk? Jeg har leta overalt flere ganger.
kolibri65 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Hei, jeg fant ingen "jeg sitter fast-tråd" for Den lengste reisen. Jeg regner med dere som spiller Drømmefall, spilte Den lengste reisen først. Mulig jeg er veldig lost, men hvor i huleste finner jeg timelista, helt i begynnelsen av spillet, slik at jeg kan få lønn og ta t-banen vekk? Jeg har leta overalt flere ganger. 6271666[/snapback] Gosh, det er lenge siden jeg spilte "den lengste reisen" så jeg husker ikke hvor jeg fant timelisten, men det som var vanlig i spillet var at du ofte måtte løse ALLE oppgaver før du kan stikke avgårde til neste kapittel. På den måten slipper du å gå frem og tilbake i kapittel. Så finner du ikke timelisten kan det være at det er noe du har glemt å gjøre, og dermed ikke klar til å ta t-banen. Så glem timelisten for ei stund og prøv å finne andre ledetråder eller andre oppgaver. lykke til...
tradhtare Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Hei, jeg fant ingen "jeg sitter fast-tråd" for Den lengste reisen. Jeg regner med dere som spiller Drømmefall, spilte Den lengste reisen først. Mulig jeg er veldig lost, men hvor i huleste finner jeg timelista, helt i begynnelsen av spillet, slik at jeg kan få lønn og ta t-banen vekk? Jeg har leta overalt flere ganger. 6271666[/snapback] Gosh, det er lenge siden jeg spilte "den lengste reisen" så jeg husker ikke hvor jeg fant timelisten, men det som var vanlig i spillet var at du ofte måtte løse ALLE oppgaver før du kan stikke avgårde til neste kapittel. På den måten slipper du å gå frem og tilbake i kapittel. Så finner du ikke timelisten kan det være at det er noe du har glemt å gjøre, og dermed ikke klar til å ta t-banen. Så glem timelisten for ei stund og prøv å finne andre ledetråder eller andre oppgaver. lykke til... 6271766[/snapback] Tihi Jeg har nettopp fått lånt det av ei venninne.. Men det som er saken er at det ser ut som det er det jeg må gjøre for å få gjøre mer liksom.. Står fast in a way.. Så vidt jeg vet har jeg gjort alt som skal gjøres hittil.. får liksom ikke til noe mer, og jeg er sikker på det er på grunn av den he***** timelista Noen andre som vet/husker hvor den er?
kolibri65 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Hei, jeg fant ingen "jeg sitter fast-tråd" for Den lengste reisen. Jeg regner med dere som spiller Drømmefall, spilte Den lengste reisen først. Mulig jeg er veldig lost, men hvor i huleste finner jeg timelista, helt i begynnelsen av spillet, slik at jeg kan få lønn og ta t-banen vekk? Jeg har leta overalt flere ganger. 6271666[/snapback] Gosh, det er lenge siden jeg spilte "den lengste reisen" så jeg husker ikke hvor jeg fant timelisten, men det som var vanlig i spillet var at du ofte måtte løse ALLE oppgaver før du kan stikke avgårde til neste kapittel. På den måten slipper du å gå frem og tilbake i kapittel. Så finner du ikke timelisten kan det være at det er noe du har glemt å gjøre, og dermed ikke klar til å ta t-banen. Så glem timelisten for ei stund og prøv å finne andre ledetråder eller andre oppgaver. lykke til... 6271766[/snapback] Tihi Jeg har nettopp fått lånt det av ei venninne.. Men det som er saken er at det ser ut som det er det jeg må gjøre for å få gjøre mer liksom.. Står fast in a way.. Så vidt jeg vet har jeg gjort alt som skal gjøres hittil.. får liksom ikke til noe mer, og jeg er sikker på det er på grunn av den he***** timelista Noen andre som vet/husker hvor den er? 6271785[/snapback] Muligens timelisten ligger i telefonen hennes e.l
tradhtare Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Mulig der er ting jeg ikke har gjort da, for jeg har ikke fått med meg at hun har telefon
kolibri65 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Mulig der er ting jeg ikke har gjort da, for jeg har ikke fått med meg at hun har telefon 6271902[/snapback] Nei, nå skal jeg ikke si mer. For nå ble jeg også usikker på om hun hadde telefon, men det skal ikke være vanskelig å finne tingene hun trenger. Det som er vanskelig er å vite hva du skal bruke dem til. Så derfor tror jeg du har oversett noe eller noen, og derfor ingen timeliste. Håper noen andre med bedre hukommelse enn meg kan hjelpe deg. Endret 8. juni 2006 av kolibri65
tradhtare Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Mulig der er ting jeg ikke har gjort da, for jeg har ikke fått med meg at hun har telefon 6271902[/snapback] Nei, nå skal jeg ikke si mer. For nå ble jeg også usikker på om hun hadde telefon, men det skal ikke være vanskelig å finne tingene hun trenger. Det som er vanskelig er å vite hva du skal bruke dem til. Så derfor tror jeg du har oversett noe eller noen, og derfor ingen timeliste. 6271949[/snapback] Hehe okei. Takk skal du ha,uansett!
kolibri65 Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Mulig der er ting jeg ikke har gjort da, for jeg har ikke fått med meg at hun har telefon 6271902[/snapback] Nei, nå skal jeg ikke si mer. For nå ble jeg også usikker på om hun hadde telefon, men det skal ikke være vanskelig å finne tingene hun trenger. Det som er vanskelig er å vite hva du skal bruke dem til. Så derfor tror jeg du har oversett noe eller noen, og derfor ingen timeliste. 6271949[/snapback] Hehe okei. Takk skal du ha,uansett! 6271959[/snapback] et siste forsøk... om du fortsatt står fast. Du har en lommebok, dagbok e.l. Når sjefen spør etter timelisten tror jeg at det er i dagboken,lommeboken du finner den. Grubla fælt jeg nå, men nå har jeg ingen flere ideer.
tradhtare Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Mulig der er ting jeg ikke har gjort da, for jeg har ikke fått med meg at hun har telefon 6271902[/snapback] Nei, nå skal jeg ikke si mer. For nå ble jeg også usikker på om hun hadde telefon, men det skal ikke være vanskelig å finne tingene hun trenger. Det som er vanskelig er å vite hva du skal bruke dem til. Så derfor tror jeg du har oversett noe eller noen, og derfor ingen timeliste. 6271949[/snapback] Hehe okei. Takk skal du ha,uansett! 6271959[/snapback] et siste forsøk... om du fortsatt står fast. Du har en lommebok, dagbok e.l. Når sjefen spør etter timelisten tror jeg at det er i dagboken,lommeboken du finner den. Grubla fælt jeg nå, men nå har jeg ingen flere ideer. 6272122[/snapback] Tusen takk igjen, unnskyld for at jeg gjorde at du måtte gruble Jeg har ikke oppdaga noe lommebok, men jeg har kikka gjennom dagboka, og der fant jeg ingenting, men så leste jeg ikke heller, skumma bare. Må jeg lese alt som står der? Er det bare bra for meg med tanke på spillet?
kolibri65 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Mulig der er ting jeg ikke har gjort da, for jeg har ikke fått med meg at hun har telefon 6271902[/snapback] Nei, nå skal jeg ikke si mer. For nå ble jeg også usikker på om hun hadde telefon, men det skal ikke være vanskelig å finne tingene hun trenger. Det som er vanskelig er å vite hva du skal bruke dem til. Så derfor tror jeg du har oversett noe eller noen, og derfor ingen timeliste. 6271949[/snapback] Hehe okei. Takk skal du ha,uansett! 6271959[/snapback] et siste forsøk... om du fortsatt står fast. Du har en lommebok, dagbok e.l. Når sjefen spør etter timelisten tror jeg at det er i dagboken,lommeboken du finner den. Grubla fælt jeg nå, men nå har jeg ingen flere ideer. 6272122[/snapback] Tusen takk igjen, unnskyld for at jeg gjorde at du måtte gruble Jeg har ikke oppdaga noe lommebok, men jeg har kikka gjennom dagboka, og der fant jeg ingenting, men så leste jeg ikke heller, skumma bare. Må jeg lese alt som står der? Er det bare bra for meg med tanke på spillet? 6272830[/snapback] Nei jeg tror ikke jeg brydde meg så mye om å lese i dagboken. Kansje om det var navn o.l som måtte huskes, men om du står fast kan det være ok å skumlese siste sidene for å se om du har oversett noe der. Om du ikke har lommebok så må det være i dagboken. NB Du finner ikke timelisten før sjefen spør etter den(tror jeg), og etter du har innhentet all nødvendig informasjon og hjelpemidler du trenger for å gå til neste kapittel. Jeg sto ofte fast i spillet. Jeg og ei venninde spilte det samtidig, og det ble en del grublinger over telefonen:) Du har mange gode oppgaver i vente, og sikkert mange utfordringer. Dritkjedlig å stå fast på grunn av en timeliste da, men ikke gi deg, den dukker nok opp....Spør alle spørsmål, hent all informasjon, løs alle oppgaver,så finner du timelisten
maze Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 EDIT: YAY! Skjønte det nå ! 6100295[/snapback] Kunne du forklart det? 6100628[/snapback] Jepp! Hvis du har kommet ned til "under etasjen", og går litt rundt, så ser du en port. På den porten, er det symboler. De symbolene som er oppe, viser i hvilken retning du skal snu de symbolene som er nede til! Det vil si: Helt på starten, ser du sånne rare tegn, i en sirke, eller noe liknende. Den veien disse symbolene er (Øst, Vest, Sør, Nord eksempel), vises som de øverste symbolene på porten. Og de nedre symbolene, viser hvilken symboler som skal være hvor. Det vil igjen si: De øverste viser veien de nederste symbolene skal være. PS. De nederste symbolene er de symbolene som skal treffe den blåe peke tingen ! Jeg sitter fremdeles fast her. Noen som kunne forklart det bedre? Eller er det bare jeg som er dum? Jeg ser ingen symboler på proten. er bare en metall stenger som går ned i mot bakken.
Zuluzion Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Mulig der er ting jeg ikke har gjort da, for jeg har ikke fått med meg at hun har telefon 6271902[/snapback] Nei, nå skal jeg ikke si mer. For nå ble jeg også usikker på om hun hadde telefon, men det skal ikke være vanskelig å finne tingene hun trenger. Det som er vanskelig er å vite hva du skal bruke dem til. Så derfor tror jeg du har oversett noe eller noen, og derfor ingen timeliste. 6271949[/snapback] Hehe okei. Takk skal du ha,uansett! 6271959[/snapback] et siste forsøk... om du fortsatt står fast. Du har en lommebok, dagbok e.l. Når sjefen spør etter timelisten tror jeg at det er i dagboken,lommeboken du finner den. Grubla fælt jeg nå, men nå har jeg ingen flere ideer. 6272122[/snapback] Tusen takk igjen, unnskyld for at jeg gjorde at du måtte gruble Jeg har ikke oppdaga noe lommebok, men jeg har kikka gjennom dagboka, og der fant jeg ingenting, men så leste jeg ikke heller, skumma bare. Må jeg lese alt som står der? Er det bare bra for meg med tanke på spillet? 6272830[/snapback] Hehe. Se på dagboken, så stikker det ut et ark. Endret 27. juni 2006 av Zuluzion
Lorella Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei! Jeg sitter fast jeg... Jeg har kommet meg opp til hulen over vannhjulet og åpnet protalen, men jeg kommer meg ikke gjennom. Er det et problem med spillet mitt eller er det noe jeg må gjøre for å komme gjennom?
Zuluzion Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Du må ha med det lysende egget. Trenger du mer hjelp, så les postene over.
Lorella Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Du må ha med det lysende egget. Trenger du mer hjelp, så les postene over. 6406061[/snapback] Har med det lysende egget, og har åpnet portalen, men kommer meg ikke gjennøm den...
beloeng Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hei, jeg fant ingen "jeg sitter fast-tråd" for Den lengste reisen. Jeg regner med dere som spiller Drømmefall, spilte Den lengste reisen først. Mulig jeg er veldig lost, men hvor i huleste finner jeg timelista, helt i begynnelsen av spillet, slik at jeg kan få lønn og ta t-banen vekk? Jeg har leta overalt flere ganger. 6271666[/snapback] Se på det lille bordet ved senga på rommet ditt. Der ligger dagboka di. Se litt nøyere på den så ser du et ark som stikker ut
Chiobe Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Du må ha med det lysende egget. Trenger du mer hjelp, så les postene over. 6406061[/snapback] Har med det lysende egget, og har åpnet portalen, men kommer meg ikke gjennøm den... 6406257[/snapback] det er akkurat det samme problemet som når du blir sittene fast i ei trapp og kommer ingen vei. bare restart spillet eller begynn å spille fra en tidligere save. pleier å fikse seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå