Gå til innhold

Drømmefall - Sitter du fast tråden? *SPOILERS*

Anbefalte innlegg

Skrevet
heisann, svaret står skjult under:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

du må trykke ned høyre museknapp, så kan du forandre hvor April ser. Du må se på dette "monsteret" når han trykker koden på døra, husker ikke om du må trykke på han med ventre museknapp når du er i "se-modus" men det finner du ut av... Jeg stod bak den søylen helt nederst på venstre side. funket fett.

Lykke til!

6071386[/snapback]

aha, har prøvd noe lignende flere ganger, me gjorde det sikkert ikke helt riktig. thnx =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hjelp! Jeg er inne i hulen, (spiller som April), og det er sånne stygge monstre som løper rundt og sladrer til et gigantisk monster :( ... og jeg vet at jeg skal gjøre noe med de runene på de figurene... og jeg har åpnet veien til "den nedre etasjen"... men jeg skjønner ingenting av hva jeg skal gjøre! Skal jeg bare gjette meg fram? Fint om noen kan hjelpe meg ;)

EDIT: YAY! Skjønte det nå :p!

Endret av windly
Skrevet

EDIT: YAY! Skjønte det nå :p!

6100295[/snapback]

Kunne du forklart det?

6100628[/snapback]

Jepp! Hvis du har kommet ned til "under etasjen", og går litt rundt, så ser du en port. På den porten, er det symboler. De symbolene som er oppe, viser i hvilken retning du skal snu de symbolene som er nede til! Det vil si: Helt på starten, ser du sånne rare tegn, i en sirke, eller noe liknende. Den veien disse symbolene er (Øst, Vest, Sør, Nord eksempel), vises som de øverste symbolene på porten. Og de nedre symbolene, viser hvilken symboler som skal være hvor. Det vil igjen si: De øverste viser veien de nederste symbolene skal være. PS. De nederste symbolene er de symbolene som skal treffe den blåe peke tingen ;)!

Til dere som har rundet spillet:

Jeg har noen spørsmål, til alle som har rundet spillet...

På slutten sier Zoë noe med: "Look out dad, that's not him", eller noe liknende... hva mente hun? Var legen moren til Zoë og Faith? Døde virkelig Reza? Hva skjedde med The White Dragon? Hva skjedde med April? Var det en ekte pararell verden? Og hva skjedde med de som lagde dream greia?

Skrevet (endret)

På slutten sier Zoë noe med: "Look out dad, that's not him", eller noe liknende... hva mente hun? Var legen moren til Zoë og Faith? Døde virkelig Reza? Hva skjedde med The White Dragon? Hva skjedde med April? Var det en ekte pararell verden? Og hva skjedde med de som lagde dream greia?

Jeg tror hun mente at det ikke var den ekte Reza. Jeg tror nok at han døde og at den Reza som står i rommet er et eller annet vi får svar på i det neste spillet.

Ja det er en ekte paralell verden, det er jo den samme som I "The longest journey" Sjefen for WATI corp ble jo drept.

De fleste av spørsmålene dine kan du jo bare spekulere på helt til det neste spillet kommer. Siden dette ikke gir noen forklaring på de hendelsene. Typisk cliffhanger.

Endret av Phoenixs
Skrevet

Jeg tror hun mente at det ikke var den ekte Reza. Jeg tror nok at han døde og at den Reza som står i rommet er et eller annet vi får svar på i det neste spillet.

Ja det er en ekte paralell verden, det er jo den samme som I "The longest journey" Sjefen for WATI corp ble jo drept.

De fleste av spørsmålene dine kan du jo bare spekulere på helt til det neste spillet kommer. Siden dette ikke gir noen forklaring på de hendelsene. Typisk cliffhanger.

6108569[/snapback]

Jeg skjuler dette for sikkerhetsskyld:

Så det kommer et nytt spill? Men jeg syntes fremdeles at det var VELDIG rart! Har longest journey (Den som kom før denne), noen sammenheng med Dreamfall? (Har bare spilt Dreamfall).

Skrevet

6108569[/snapback]

Så det kommer et nytt spill? Men jeg syntes fremdeles at det var VELDIG rart! Har longest journey (Den som kom før denne), noen sammenheng med Dreamfall? (Har bare spilt Dreamfall).

6108627[/snapback]

The Longest Journey er en trilogi.

The Longest Journey (1)

Dreamfall: The Longest Journey (2)

X: The Longest Journey (3)

Så mange av "uklarhetene" for deg i Dreamfall er det svar på i The Longest Journey.

Blant annet er jo April hovedpersonen fra spill nr 1.

Skrevet

6108569[/snapback]

6108627[/snapback]

The Longest Journey er en trilogi.

The Longest Journey (1)

Dreamfall: The Longest Journey (2)

X: The Longest Journey (3)

Så mange av "uklarhetene" for deg i Dreamfall er det svar på i The Longest Journey.

Blant annet er jo April hovedpersonen fra spill nr 1.

6108798[/snapback]

Aha! Det var noe sånt jeg hadde forestilt meg... men jeg skal ikke gå mer off topic. Lykke til med spillet ;)

Skrevet
gå ned stigen, og inn i den bakgården som er til siden der... :p

6020141[/snapback]

Det du skal gjøre er å hente øksa i skuret, gå ned stigen, skyv en kontainer under et igjen spikret vindu, og bruk øksa der. der inne kommer problemet, med å lage fakkel, gå vidre å lure de dumme jevlene som er der inne, seinere i Kap.4 ved vannhjulet, da du har brukt den lysende steinen for å starte vannhjulet, så tar du steinen igjen for å så gå opp i hulen, så er det 3 inmarkninger, Koden er : Venstre,mitten,Venstre, høyre. ikke serlig vanskelig. Men Når jeg skal skaffe en vin til "blinde bob". så stopper spillet opp, går ikke an å gjøre noe mere ved, en låst tunnel, der jeg skal hente krydderet til vinen, hva skal jeg gjøre for å komme videre når en film igjen vises hele tiden, jeg ventet i 48t timer, før jeg skrudde av spillet :/

by the way. Håper dette hjelper dere med å komme videre :)

Skrevet

Kommet meg inn i kjelleren til det hotellet i Newport. Funnet en lighter, men nå kommer jeg ingen vei. :hmm:

edit: Fant det ut :)

6119240[/snapback]

[/quot

hva gjorde du? sitter også fast der :hmm:

Skrevet

Var ikke værre enn å bruke mobilen på det overvåkingssystemet.

6176098[/snapback]

tusen takk :D

Skrevet

Jeg spiller som April og er i den snøbyen (husker ikke hva den heter). Jeg har snakket med Kian, og nå sitter jeg fast... Finner ikke ut hva jeg skal gjøre :S

Skrevet

Hei!

Sitter fast inne på hotellet. Kommer hele tiden en mann som banker meg opp.

Må jeg vinne over ham for å komme videre, eller er det noe spesielt jeg må gjøre?

Skrevet
Hei!

Sitter fast inne på hotellet. Kommer hele tiden en mann som banker meg opp.

Må jeg vinne over ham for å komme videre, eller er det noe spesielt jeg må gjøre?

6241179[/snapback]

Skrevet

Nei jeg kom meg gjennom uten å banke han opp, men må være rask og slå ned den hjelpeløse mannen i 2 etg istedet. Han er et enklere offer.

Skrevet

Jeg har kommet inn i parken med "drømmefangeren" Blir angrepet av de to "kattene"/tvillingene, men kommer ikke forbi dem. Prøver å sloss og springe, men ingenting hjelper. Er det noe jeg har glemt å ta med meg fra tidligere, noe som jeg kan bruke for å sette dem ut av spill. Jeg har nå kun en telefon og en dirk, og det er ikke mye hjelp i denne situasjonen. Noen som har tips?

Jeg er helt fersk innen diskusjonsforum, og ser at jeg har lagt inn nytt emne om dette tema. Dette var ikke meningen, men vet ikke hvordn jeg får fjernet emnet. Hjelp?? :ohmy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...