Gå til innhold

Lagringsmedia ødelagt, men jeg har cd key, hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Det har seg sånn at jeg tenkte å fyre opp gode gamle Neverwinter Nights, men når jeg kommer til cd3, "halter" den noen steder, og vil ikke forsette, får også feilmelding, og innstalsjonen lukkes.

Jeg antar at cd3 er ødelagt, men som sagt har jeg forsatt cd key, så hvordan skal jeg få innstalert spillet?

Ønsker ikke å laste ned spillet, og bruke min egen cd key, kan jo være at den blir svartelistet eller noe sånt.

Noen som kan hjelpe meg?

Har jeg rettighet til å få tilsendt nye lagrinsmedier(cder) fra Bioware?

Hvis ikke, Hvordan skal jeg få innstalert spillet?

*Fortvilet* :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har nok ikke kvitering, og butikken der jeg kjøpte spillet er lagt ned.

Vil si spillet er ca 3år gammelt.

6015096[/snapback]

Ta kontakt med den norske/skandinaviske/europeiske utgiveren av spillet. Kan godt hende de er villige til å gi deg en ny cd, mot at du sender inn den ødelagte og betaler mellomlegget.

Skrevet

Da gikk den løsningen til helsikken. :hmm:

Er det hakk i CDen som gjør dette? I såtilfelle så kan du dekke over disse ripene med diverse middel man kan få kjøpt i butikkene.

Skrevet (endret)

Det er nok hakk ja, Den sliter med å lese av.

Først stoppet den på "53%", jeg løste det med litt vann og tørking.

Så prøvde jeg igjen, denne gang stoppet den på "73%", og det gjør den forsatt.

Har hatt dette problemet før, men det har alltid løst seg.

Ta kontakt med den norske/skandinaviske/europeiske utgiveren av spillet. Kan godt hende de er villige til å gi deg en ny cd, mot at du sender inn den ødelagte og betaler mellomlegget.

Økonomien er ikke på topp.

Edit: Kan du hjelpe meg å finne mailen da?

Evt. Hvor jeg kan kjøpe "stoffet" som Skogli nevner.

Endret av Patrick.M
Skrevet

I mangel på engelsk kunnskaper ber jeg dere om å hjelpe meg å rette, og skrive bedre, før jeg sender inn:

Hello,

My problem started today, i just got this feeling for starting NVM again.

So i started the innstalition, and cd1 and cd2 innstalled without problems, i changed disk to cd3, and sat down watching the percents(%) going from 0-53%, when it came to 53% i got a message saying that the Innstalaition had halted, and that it would shut down.

Well, i tryed to clean the cd, and tryed again, this time it went all the way to 73%, but no longer, i got the same message, about the halt.

I see some scratches on the cd, so i think this is causing the problem.

Can i send in my bad cd, and get back a "healthy" one? Of course i will pay for the "frakt".

Skrevet

Hello.

My problem started today, when I wanted to play Neverwinter Nights

So i started the installation, and CD1 and CD2 installed without problems, then I changed to CD3, and watched the per cents going from 0 - 53%, when it came to 53% I got a message, saying that the installation had halted, and that it would shut down.

Well, i tryed to clean the CD, and tryed again, this time it went all the way to 73%, but no longer, I got the same message, about the halt.

I see some scratches on the CD, so I think this is the cause of the problem.

Can I send in my scratched CD, and get back a new one? Of course I'll pay for the shipping.

From Patrick M.

• 3 uker senere...
Skrevet

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hello.

So i started the installation, and CD1 and CD2 installed without problems, then I changed to CD3, and watched the per cents going from 0 - 53%, when it came to 53% I got a message, saying that the installation had halted, and that it would shut down.

Well, i tryed to clean the CD, and tryed again, this time it went all the way to 73%, but no longer, I got the same message, about the halt.

Can I send in my scratched CD, and get back a new one? Of course I'll pay for the shipping.

From Patrick M.

6016016[/snapback]

Try - tried - have tried. ;)

Skrevet
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hello.

From Patrick M.

6016016[/snapback]

Try - tried - have tried. ;)

6110351[/snapback]

Se på datoen på forgje post.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

Det er i slike tilfeller at ulovlig nedlasting ikke blir så spesielt farlig allikevel!

Skrevet
Det er i slike tilfeller at ulovlig nedlasting ikke blir så spesielt farlig allikevel!

6113908[/snapback]

Nå har det seg slik at jeg fiksa det med litt mild såpe og vann da. Så spiller det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...