philrupp Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg har opprettet en databasekobling mellom Frontpage og Acess og dataen som ligger i databasen kommer frem på weben. Men dersom jeg prøver å legge inn data i databasen via web så kommer det ikke inn. Legger jeg inn data i databasen så kommer dette på weben. Regner med at det kan være noe i connectionen, men er ikke sikker på hva. Noen som kan hjelpe?
roac Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg har opprettet en databasekobling mellom Frontpage og Acess og dataen som ligger i databasen kommer frem på weben. Men dersom jeg prøver å legge inn data i databasen via web så kommer det ikke inn. Legger jeg inn data i databasen så kommer dette på weben. Regner med at det kan være noe i connectionen, men er ikke sikker på hva. Noen som kan hjelpe? 6014402[/snapback] Dette er rimelig sikkert et problem med den koden du har som jobber mot databasen, det være seg i ASP, PHP eller et annet script/programmeringsspråk. Du får nok raskere svar dersom du henvender deg til den gruppen her som har med det å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå