Gå til innhold

Min aller nyeste film

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skjeller dere ut trådstarter? Kanskje han bare vil lage noe fordi han liker det, og da er det ikke gøy å komme hit og bli blåst ned av dårlig kritikk... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg velger å tro at dette er tull...

6028151[/snapback]

Tror du jeg lager en hel film bare for å tulle med dere her på dette forumet? Tre hele filmer. Den ene er 14 min lang. Velg å tro om igjen.

Skrevet
AftaBurn lag en film nå som vi kan vurdere.

Den skal handle om det samme som trevakt.

6019796[/snapback]

Handle om hva? Selv så jeg ingen handling i filmen.

Uansett trevakt, greit du liker å lage filmer, men å påstå at de er bra er bare teit, er faktisk vansklig å finne dårligere filmer en du lager.

Skrevet

Jeg så nettop filmen fordi jeg tenkte at dere overdreiv litt når dere sa den var så dårlig.

Men dere gjorde jo ikke det!

Den er jo helt utrolig dårlig, jeg trudde først at det skulle være noe AB action, så trudde jeg filmen var hærp siden den var så kort og ingen ting skjedde, så var den ferdig O.o

Seriøst Trevakt, ikke post flere sånne filmer her om du ikke liker å få dårlig kritikk, for den var ordentlig gjennomført dårlig.

Skrevet
Jeg så nettop filmen fordi jeg tenkte at dere overdreiv litt når dere sa den var så dårlig.

Men dere gjorde jo ikke det!

Den er jo helt utrolig dårlig, jeg trudde først at det skulle være noe AB action, så trudde jeg filmen var hærp siden den var så kort og ingen ting skjedde, så var den ferdig O.o

Seriøst Trevakt, ikke post flere sånne filmer her om du ikke liker å få dårlig kritikk, for den var ordentlig gjennomført dårlig.

6035077[/snapback]

gjorde samme feilen første gang jeg og :)

Skrevet
Hvorfor skjeller dere ut trådstarter? Kanskje han bare vil lage noe fordi han liker det, og da er det ikke gøy å komme hit og bli blåst ned av dårlig kritikk... :(

6028122[/snapback]

Hvis han ikke vil bli "blåst" ned av kritikk, så legger han det ikke ut...

Skrevet
Jeg velger å tro at dette er tull...

6028151[/snapback]

Tror du jeg lager en hel film bare for å tulle med dere her på dette forumet? Tre hele filmer. Den ene er 14 min lang. Velg å tro om igjen.

6029732[/snapback]

Stå på kompis! Lo godt da jeg så den, hehe :)

Skrevet

Ja, det her var virkelig bra!

Når kommer Rise of the living dead 4? Tør jeg spørre om en dato allerede nå?

Noe av det bedre jeg har sett faktisk, åssen fikk du til den katta i starten? Var ihvertfall nye exploits jeg aldri hadde sett før, visste at alliance var up to no good!

Keep up the good work!

Skrevet (endret)

Så filmen igjen nå.

Den er jo faktisk dårligere enn jeg trudde, og det sier litt...

Begynte å le når det siste liket begynte å lagge rundt mens den sykaste sangen bare pumper på som faen.

Det kan jo ikke være seriøst lagd?

edit: Men det ser jo ut som du har litt editing skills og sånt da Trevakt, så hvis du greier å mekke en pvp film, eller en film med litt ordentlig handling blir det nok bra^^

Endret av Omar
Skrevet (endret)

Og foressten så har du stjålet navnet til en ganske så genial serie som faktisk heter Rise of the living dead:

Link til ROTLD

Link til ROTLD II

Link til ROTLD III (Trailer)

Linkene kommer fra Xfire så vet ikke om du kan åpne det uten Xfire.

Endret av PsykoRage
Skrevet
Så filmen igjen nå.

Begynte å le når det siste liket begynte å lagge rundt mens den sykaste sangen bare pumper på som faen.

edit: Men det ser jo ut som du har litt editing skills og sånt da Trevakt, så hvis du greier å mekke en pvp film, eller en film med litt ordentlig handling blir det nok bra^^

6046358[/snapback]

Unnskyld meg, men filmen Glitter med Mariah Carey blir STADIG etterspurt på butikken jeg jobber, så det spiller ingen rolle hvor god DU synes den er; er ALLTID noen som liker det. Folk burde lære seg å gå litt stille i dørene hvis dere ikke har noe konstruktivt eller nytt å si..

Skrevet
Så filmen igjen nå.

6046358[/snapback]

Unnskyld meg, men filmen Glitter med Mariah Carey blir STADIG etterspurt på butikken jeg jobber, så det spiller ingen rolle hvor god DU synes den er; er ALLTID noen som liker det. Folk burde lære seg å gå litt stille i dørene hvis dere ikke har noe konstruktivt eller nytt å si..

6069823[/snapback]

Glitter er da i allefall en film som ikke har 90% intro.. Har sett den selv og synes filmen suger... greit nok.. men den er fortsatt 80ganger bedre enn trevakt sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...