reds Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hvorfor skjeller dere ut trådstarter? Kanskje han bare vil lage noe fordi han liker det, og da er det ikke gøy å komme hit og bli blåst ned av dårlig kritikk...
Reached Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Nei men skal vi lyve og gi han bra kritikk? Da er det ikke noe point i å legge det ut.
shizz kebab Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Om du ikke vil ha kommentarer så ikke legg det ut på et diskusjonsforum.
Gjest Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg velger å tro at dette er tull... 6028151[/snapback] Tror du jeg lager en hel film bare for å tulle med dere her på dette forumet? Tre hele filmer. Den ene er 14 min lang. Velg å tro om igjen.
qu3st Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 AftaBurn lag en film nå som vi kan vurdere. Den skal handle om det samme som trevakt. 6019796[/snapback] Handle om hva? Selv så jeg ingen handling i filmen. Uansett trevakt, greit du liker å lage filmer, men å påstå at de er bra er bare teit, er faktisk vansklig å finne dårligere filmer en du lager.
Nstin Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg så nettop filmen fordi jeg tenkte at dere overdreiv litt når dere sa den var så dårlig. Men dere gjorde jo ikke det! Den er jo helt utrolig dårlig, jeg trudde først at det skulle være noe AB action, så trudde jeg filmen var hærp siden den var så kort og ingen ting skjedde, så var den ferdig O.o Seriøst Trevakt, ikke post flere sånne filmer her om du ikke liker å få dårlig kritikk, for den var ordentlig gjennomført dårlig.
Cheshire Cat Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg så nettop filmen fordi jeg tenkte at dere overdreiv litt når dere sa den var så dårlig. Men dere gjorde jo ikke det! Den er jo helt utrolig dårlig, jeg trudde først at det skulle være noe AB action, så trudde jeg filmen var hærp siden den var så kort og ingen ting skjedde, så var den ferdig O.o Seriøst Trevakt, ikke post flere sånne filmer her om du ikke liker å få dårlig kritikk, for den var ordentlig gjennomført dårlig. 6035077[/snapback] gjorde samme feilen første gang jeg og
PsykoRage Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hvorfor skjeller dere ut trådstarter? Kanskje han bare vil lage noe fordi han liker det, og da er det ikke gøy å komme hit og bli blåst ned av dårlig kritikk... 6028122[/snapback] Hvis han ikke vil bli "blåst" ned av kritikk, så legger han det ikke ut...
SailorBoy Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Genial film! 10/10 6041702[/snapback] Bra at nogen har sans for humor
Akira Kurosawa Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Ganske trist og dårlig film, lagd den på fem minutter?
elf_man Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Jeg velger å tro at dette er tull... 6028151[/snapback] Tror du jeg lager en hel film bare for å tulle med dere her på dette forumet? Tre hele filmer. Den ene er 14 min lang. Velg å tro om igjen. 6029732[/snapback] Stå på kompis! Lo godt da jeg så den, hehe
mecha slin Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Ja, det her var virkelig bra! Når kommer Rise of the living dead 4? Tør jeg spørre om en dato allerede nå? Noe av det bedre jeg har sett faktisk, åssen fikk du til den katta i starten? Var ihvertfall nye exploits jeg aldri hadde sett før, visste at alliance var up to no good! Keep up the good work!
Omar Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Så filmen igjen nå. Den er jo faktisk dårligere enn jeg trudde, og det sier litt... Begynte å le når det siste liket begynte å lagge rundt mens den sykaste sangen bare pumper på som faen. Det kan jo ikke være seriøst lagd? edit: Men det ser jo ut som du har litt editing skills og sånt da Trevakt, så hvis du greier å mekke en pvp film, eller en film med litt ordentlig handling blir det nok bra^^ Endret 6. mai 2006 av Omar
PsykoRage Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Og foressten så har du stjålet navnet til en ganske så genial serie som faktisk heter Rise of the living dead: Link til ROTLD Link til ROTLD II Link til ROTLD III (Trailer) Linkene kommer fra Xfire så vet ikke om du kan åpne det uten Xfire. Endret 8. mai 2006 av PsykoRage
shizz kebab Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Og foressten så har du stjålet navnet til en ganske så genial serie som faktisk heter Rise of the living dead. 6063310[/snapback] No shit, Sherlock.
War Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-1...=illegal+danish Denne er fin
elf_man Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Så filmen igjen nå. Den er jo faktisk dårligere enn jeg trudde, og det sier litt... Begynte å le når det siste liket begynte å lagge rundt mens den sykaste sangen bare pumper på som faen. Det kan jo ikke være seriøst lagd? edit: Men det ser jo ut som du har litt editing skills og sånt da Trevakt, så hvis du greier å mekke en pvp film, eller en film med litt ordentlig handling blir det nok bra^^ 6046358[/snapback] Unnskyld meg, men filmen Glitter med Mariah Carey blir STADIG etterspurt på butikken jeg jobber, så det spiller ingen rolle hvor god DU synes den er; er ALLTID noen som liker det. Folk burde lære seg å gå litt stille i dørene hvis dere ikke har noe konstruktivt eller nytt å si..
John Keats Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Så filmen igjen nå. Den er jo faktisk dårligere enn jeg trudde, og det sier litt... Begynte å le når det siste liket begynte å lagge rundt mens den sykaste sangen bare pumper på som faen. Det kan jo ikke være seriøst lagd? edit: Men det ser jo ut som du har litt editing skills og sånt da Trevakt, så hvis du greier å mekke en pvp film, eller en film med litt ordentlig handling blir det nok bra^^ 6046358[/snapback] Unnskyld meg, men filmen Glitter med Mariah Carey blir STADIG etterspurt på butikken jeg jobber, så det spiller ingen rolle hvor god DU synes den er; er ALLTID noen som liker det. Folk burde lære seg å gå litt stille i dørene hvis dere ikke har noe konstruktivt eller nytt å si.. 6069823[/snapback] Glitter er da i allefall en film som ikke har 90% intro.. Har sett den selv og synes filmen suger... greit nok.. men den er fortsatt 80ganger bedre enn trevakt sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå