Cheshire Cat Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Slapp av litt da folkens, trenger ikke å overkjøre stakkaren heller da. Den var ikke spesielt bra, trevakt. Vennligst ikke lag flere filmer. 6014767[/snapback] *sette bulldosern i gir* serriøst trevakt, jeg begynner dessverre å føle et hat mot deg. du gjør narr av andre wowfilmer som faktisk er gode i motsetning til dine. serriøst, hvis du spiller wow for å lage filmer... slutt å spill wow. spar oss. og hvis du har følelser... who gives a fuck. du har lagt ut tre filmer her nå, blitt flamet like mye hver gang... learning by doing? eller dette er bare doing.
Gjest Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 serriøst trevakt, jeg begynner dessverre å føle et hat mot deg Jeg begynner å hate deg og.
Cheshire Cat Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 (endret) serriøst trevakt, jeg begynner dessverre å føle et hat mot deg Jeg begynner å hate deg og. 6017120[/snapback] woohoo, likesidige følelser! Edit: hvorfor forundrer ikke alderen din meg? Endret 30. april 2006 av AftaBurn
Gjest Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg har faktisk følelser. Og jeg spiller WoW for å lage filmer. Ingen kan stoppe meg. 6016705[/snapback] Nåja ... Et ærlig spørsmål, kan du si med hånda på hjertet at du virkelig er fornøyd med filmene du lager? 6016764[/snapback] Ja.
Gjest Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 serriøst trevakt, jeg begynner dessverre å føle et hat mot deg Jeg begynner å hate deg og. 6017120[/snapback] woohoo, likesidige følelser! Edit: hvorfor forundrer ikke alderen din meg? 6017125[/snapback] Dust. Jeg gidder ikke diskutere her lenger. Sist gang jeg gjorde det, ble jeg utestengt. Og jeg vil ikke bli utestengt for tredje gang.
Cheshire Cat Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Ok, du tror sikkert jeg ikke har noe grunn til å si at filmene dine suger? Vel... jeg er faktisk et stort fan av wow filmer og ser relativt mye. i tillegg har jeg nettopp vært gjennom 6 uker med teori og praksis innen for film, og tbh det eneste du lager er underholdningsverdi får folk med kraftige fritidsproblemer.
genetex Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Lol, jeg sier bare en ting: Det er mye mere idiotisk å hate trevakt fordi han lager dårlig film, enn at trevakt lager en totalt elendig film. Ok, han lagde en super elendig film for 3 gang, skader det noen? Jeg har ikke noen "klikke hyper pokker jeg hater deg, du er så elendig, bare gå vekk, du burde ikke lage filmer" osv. Er ett fritt land, så shut up.
Gjest Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg bryr meg ikke om hvor mange uke du har gått og lært om teori og praksis innen film jeg. Jeg tror du kan lage brae filmer jeg. Men gjør det før du begynner å snakke dritt om filmene mine. Hvis du tror at jeg lager filmer for at det skal være underholdningsverdi for folk med kraftige fritidsproblemer, så er det feil. Jeg er også interestert i film, og jeg har tengt til å gjøre noe videre med den iteressen. Jeg vet ikke med deg..?
Strategery Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Trevakt: Du ber jo nesten om bråk når ingen her på forumet liker filmene dine generelt. Ikke post filmene dine her på forumet.
KillerX Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Ikke akkurat noe mesterverk, men det er jo en start. Lykke til.
Plomma2 Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg har faktisk følelser. Og jeg spiller WoW for å lage filmer. Ingen kan stoppe meg. 6016705[/snapback] Kanskje ikke, men neimen heller om vi skal la være å prøve.
royale Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 (endret) Benytter bare sjangsen til å linke til mine wow filmer. http://www.freewebs.com/killer_sheep/index.htm Endret 30. april 2006 av ctv
John Keats Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg bryr meg ikke om hvor mange uke du har gått og lært om teori og praksis innen film jeg. Jeg tror du kan lage brae filmer jeg. Men gjør det før du begynner å snakke dritt om filmene mine. Hvis du tror at jeg lager filmer for at det skal være underholdningsverdi for folk med kraftige fritidsproblemer, så er det feil. Jeg er også interestert i film, og jeg har tengt til å gjøre noe videre med den iteressen. Jeg vet ikke med deg..? 6017950[/snapback] Så vi ser navnet ditt under statist-roller i senere storfilmer da?
Seian Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg bryr meg ikke om hvor mange uke du har gått og lært om teori og praksis innen film jeg. Jeg tror du kan lage brae filmer jeg. Men gjør det før du begynner å snakke dritt om filmene mine. Hvis du tror at jeg lager filmer for at det skal være underholdningsverdi for folk med kraftige fritidsproblemer, så er det feil. Jeg er også interestert i film, og jeg har tengt til å gjøre noe videre med den iteressen. Jeg vet ikke med deg..? 6017950[/snapback] Det ooooser bedreviter av deg . Stump filmer før de stumper deg
War Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 AftaBurn lag en film nå som vi kan vurdere. Den skal handle om det samme som trevakt.
shizz kebab Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Ta deg en bolle. Seriøst. 6018123[/snapback] Slenger meg på den. Trevakt, filmen sugde. Om du er redd for å få kritikk, så la være å legge de ut. Dessuten var det jo bare helt respektløst å kalle filmen for RotLD3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå