Gå til innhold

Age of Conan eller Lord of the rings?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Nice necro RamGuy! ;) Samt kopiere samme tekst her som i "wow avtar i 2007" tråden? Why?

Uansett, jeg står fremdeles på hva jeg har sakt før i denne tråden.

Liker man PvE best. Gå til LOTR.

Lyst på ett spill som kan tillby PvP også, join AoC.

7750276[/snapback]

jeg orket ikke å skrive så mye.. skal komme med en lang anmeldelse når turbine tillater meg å meddele all info og sånt noe..

Er PvP i Lotro da, via monsterplay.. Men det er jo ikke allverden..

Mer som PvP på en PvE server i WoW..

7750521[/snapback]

Ja det er jo litt PvP der også. Men ikke på samme måte liksom. Det blir som å duellere hverandre. Som FAQ sier, så passer jo ikke PvP inn så mye.

Om det har kommet noe nytt info fra sist jeg leste den kan jo godt hende. Men man kan vell bare velge de "snille" folkene? Slik att PvP blir kanskje litt dumt, hvis man skulle sett dvergene denge !"#¤ ut av hobbitene liksom.. ^^ Passer ikke helt inn der.

Mens i AoC så er PvP virkelig noe. Der vil man finne folk man virkelig hater, og en vil ha hevn, en vil gjøre seg bemerket blandt realmes beste PvPere osv.

Der kan man få ett rykte innen PvP. Mens PvP i LOTR vill være mer vennlig.

Jeg skal nok teste spillet i en trail. Jeg liker jo tolkien selv :) Men jeg lengter etter litt PvP. Derfor blir det AoC i første omgang for min del.

EDIT

BTW: Hvordan kommer jeg inn i beta? Siden du sier att folk skal prøve det.

Klart jeg kan, men er det "open" beta nå? Eller gjelder bare det greiene som du gjør på hoved siden demmes? Beta application.

EDIT2: Forklar litt om det PvP systemet. Det jeg vet er tatt for leeenge siden.. Så hvis det "mosterplay" tingen er nytt så har jeg ikke lest særlig mye om det.

Endret av o(O)phus
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nice necro RamGuy! ;) Samt kopiere samme tekst her som i "wow avtar i 2007" tråden? Why?

Uansett, jeg står fremdeles på hva jeg har sakt før i denne tråden.

Liker man PvE best. Gå til LOTR.

Lyst på ett spill som kan tillby PvP også, join AoC.

7750276[/snapback]

jeg orket ikke å skrive så mye.. skal komme med en lang anmeldelse når turbine tillater meg å meddele all info og sånt noe..

Er PvP i Lotro da, via monsterplay.. Men det er jo ikke allverden..

Mer som PvP på en PvE server i WoW..

7750521[/snapback]

Ja det er jo litt PvP der også. Men ikke på samme måte liksom. Det blir som å duellere hverandre. Som FAQ sier, så passer jo ikke PvP inn så mye.

Om det har kommet noe nytt info fra sist jeg leste den kan jo godt hende. Men man kan vell bare velge de "snille" folkene? Slik att PvP blir kanskje litt dumt, hvis man skulle sett dvergene denge !"#¤ ut av hobbitene liksom.. ^^ Passer ikke helt inn der.

Mens i AoC så er PvP virkelig noe. Der vil man finne folk man virkelig hater, og en vil ha hevn, en vil gjøre seg bemerket blandt realmes beste PvPere osv.

Der kan man få ett rykte innen PvP. Mens PvP i LOTR vill være mer vennlig.

Jeg skal nok teste spillet i en trail. Jeg liker jo tolkien selv :) Men jeg lengter etter litt PvP. Derfor blir det AoC i første omgang for min del.

EDIT

BTW: Hvordan kommer jeg inn i beta? Siden du sier att folk skal prøve det.

Klart jeg kan, men er det "open" beta nå? Eller gjelder bare det greiene som du gjør på hoved siden demmes? Beta application.

EDIT2: Forklar litt om det PvP systemet. Det jeg vet er tatt for leeenge siden.. Så hvis det "mosterplay" tingen er nytt så har jeg ikke lest særlig mye om det.

7751118[/snapback]

Er ikke åpen BETA enda.. Kun for store "folk" som GameReactor osv..

Flere tusenvis av folk fikk invite til Stress test forrige helg, alle de som logget inn i helgen har fått permanent beta konto.. Så lenge de ikke lengre er mulig, må du få key via konkurranse, eller vente til open beta.. kanskje sende de en e-mail..

Kan finne fram litt Monsterplay info i morgen..

Bla litt igjennom:

http://community.codemasters.com/forum/for...splay.php?f=585

Skrevet
Skal ikke se bort ifra at AoC blir like stort eller større en WoW.

Det kan kanskje ta litt tid, siden AoC ikke får den samme omtalen som WoW fikk før det blei lansert. Men WoW blir litt kjedelig i lengden. Så får håpe AoC blir like bra som det ser ut til å bli.. ;)

6004376[/snapback]

Det er nok litt mye å håpe på. Men jeg har tro på at de kan klare å komme over millionen. Hvertfall hvis de klarer å utbedre combat systemet.

Warhammer Online tror jeg vil bli den største av de 3.

Skrevet
Skal ikke se bort ifra at AoC blir like stort eller større en WoW.

Det kan kanskje ta litt tid, siden AoC ikke får den samme omtalen som WoW fikk før det blei lansert. Men WoW blir litt kjedelig i lengden. Så får håpe AoC blir like bra som det ser ut til å bli.. ;)

6004376[/snapback]

Det er nok litt mye å håpe på. Men jeg har tro på at de kan klare å komme over millionen. Hvertfall hvis de klarer å utbedre combat systemet.

Warhammer Online tror jeg vil bli den største av de 3.

7754584[/snapback]

Joa, 8 mill er nok litt mye.

Så det kan nok ta litt tid før noen spill tar den rekorden der.

Men hvis AoC blir slik som det ser ut nå på papiret, så trur jeg det spillet vil ha en lengre leve tid. ^^

Så jeg trur Age of Conan vil bli den største av de 3. ;) hehe

Jeg kommer uansett til å prøve WAR også..

Skrevet
Når vil Age of Conan bli released ? Eller starte med BETA da ?

Lotro er jo offentlig gjort at skal bli sluppet 24. April (14. hvis du pre-order)

Les mer på: http://www.lotro-europe.com/preorder.php

7801395[/snapback]

Funcum sier Q2, men jeg sier Q4. Spillet virker ikke tilnærmet ferdig utifra den infoen de gir ut. At de sier Q2 er kun PR vil jeg si.

Skrevet

Lotro er jo offentlig gjort at skal bli sluppet 24. April (14. hvis du pre-order)

7801395[/snapback]

Funcum sier Q2, men jeg sier Q4. Spillet virker ikke tilnærmet ferdig utifra den infoen de gir ut. At de sier Q2 er kun PR vil jeg si.

7803674[/snapback]

Hah, første jeg gjør etter at jeg poster den posten er at jeg ser nyheter om at funcom har utsatt releasen til 30. oktober. Så dette vil jeg si er funcoms første "ekte" dato på når de tror de vil være ferdig.

Skrevet

7801395[/snapback]

7803674[/snapback]

Hah, første jeg gjør etter at jeg poster den posten er at jeg ser nyheter om at funcom har utsatt releasen til 30. oktober. Så dette vil jeg si er funcoms første "ekte" dato på når de tror de vil være ferdig.

7803731[/snapback]

Skulle gjerne ha testet Age of Conan før Lord of the Rings Online blir released..

Men nå ser det ikke ut som det blir mulig.. 24. April kommer jo Lord of the Rings Online.. Det er fastsatt, og det er vell mer eller mindre sikkert at det blir sluppet da, med tanke på at Turbine og Codemasters har vært veldig forsiktige med slik informasjon til nå..

Jeg bare elsker Lord of the Rings Online (spiller beta)..

Er et slags forbedret og nyere World of Warcraft system, basert på Tolkiens verden..

Noe som treffer meg rett i hjerte:D

Dog, føles det litt kjedelig fort, fordi det blir kanskje litt for likt World of Warcraft som jeg har spilt alt for mye av fra før av..

Men når releasen til Age of Conan er såpass langt unna, så må jeg nok nesten ha et spill å fikle med uansett:p

Enda en positiv ting med Lord of the Rings Online er måneds prisen:D

Genialt det de har gjort, med at hvis du forhåndsbestiller spillet, så er måneds prisen lavere:p Genial måte å få folk til å forhåndsbestille på:D

Samt at du får tilgang til open beta, som starter 10dager før release, og varer helt til release.. Og du får da muligheten til å overføre din open beta character inn i selve spillet.. Da slipper du all start område rushet og sånt.. Genialt etter min mening:D

Tror måneds prisen på Lord of the Rings Online blir på 60-70kroner i måneden..

Eller 1200-1300 for lifetime:D Veldig bra syntes jeg hvert fall:)

Men hvis Age of Conan blir bra, så skal jeg hvert fall prøve å kare meg inn i en beta..

Sånn at jeg får prøvet det, og sett om det er noe tess kontra Lord of the Rings Online som virker som en helt klart WoW killer..

Nå er ikke Age of Conan bygget opp på WoW systemet, sånn som Lord of the Rings Online er.. Det kan jo både være bra og dårlig.. Veldig bra hvis de får det til skikkelig, fordi da føles det mye mer nytt, enn Lord of the Rings Online som føles som et slags WoW2.. Kampsystemet må jeg jo bare prøve:D

Men pågrunn av release, og at Lord of the Rings Online er et såpass supert spill, og vil også ha DirectX10 støtte:D Så skal jeg garrantert forhåndsbestille det + lifetime spilletid.. Så får tiden vise om jeg skal anskaffe meg Age of Conan eller ikke..

Noe jeg ikke visste var at Age of Conan blir laget av et norsk selskap, først trodde jeg det var en dårlig spøk.. Men det er visst sant.. Jeg liker ikke helt tanken på det, men pytt - pytt:p

Får vi kanskje norsk utgave ? Eller server plassert her i Norge da ? :D

Skrevet
Har et lite dilemma her. Hvilket spill burde jeg skaffe meg av Age of Conan: Hyborian Adventures eller det nye Lord of the rings: Shadows of Angmar?

Hvilket tror du blir best?

5998740[/snapback]

Tror selv Lotro blir best, er med i betaen til det og det er overskende bra ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...