Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er ikke jeg som ikke kommer til å klare noen som helst form for fysisk arbeid.

6165679[/snapback]

Fysisk arbeid? Er det ikke det sånne snekkere og håndtverkere gjør?

6165685[/snapback]

Tenk om du må sette opp en hylle. :) Eller løfte en kommode for å få fram 50000,- kr klokken din.

fredrikrb: That's what we do.

Endret av Hylo
Skrevet
Du kan alltids tømme flere ganger. Da får du muskler på den ellers spinkle kroppen din (spekulasjoner).

6165641[/snapback]

JEG VIL IKKE HA MUSKLER! :no:

OK, litt kan være fint. Men det er en hårfin ballanse der.

6165664[/snapback]

Så du vil være beinrangel?

For all del.

Er ikke jeg som ikke kommer til å klare noen som helst form for fysisk arbeid.

6165679[/snapback]

Ahhh ikke minn meg på det da:( hadde han på msn, men så dukka dette knokkelbildet opp og jeg ble merka for livet :cry:

Skrevet
Da har jeg vært på jobb og fått økt stillingsprosenten min. Har pr dags dato 75% stilling, men flyttet den opp et lite hakk til. Kunne ha fått 100% men det har jeg ikke lyst til å ha egentlig, det blir for mye jobb imo.

Så dro man å spillte fotball i 2 timer. To timer er lenge for noen som er i så dårlig form slik jeg er, og egentlig resten av vennegjengen vår man kan vel si det slik at man ble ganske sliten egentlig;)

Så dro man hjem...dusjet og badet og fant fram grill og grillet biff og alt annet mulig rart.

Mao, en koselig dag :)

6165630[/snapback]

Hva gjør du ellers, siden du ikke vil jobbe 100%? Eller er det bare et valg?

Personlig blir jeg utslitt av de få timene i uken jeg jobber i tillegg til skolen :wee:

Skrevet
Ahhh ikke minn meg på det da:( hadde han på msn, men så dukka dette knokkelbildet opp og jeg ble merka for livet  :cry:

6165699[/snapback]

Haha, ja da så. Du skulle sett meg tynn og benrangel du.

Skrevet
Tenk om du må sette opp en hylle. :) Eller løfte en kommode for å få fram 50000,- kr klokken din.

6165696[/snapback]

Ringe etter hjelp? :)

6165711[/snapback]

Er du mentally retarded? Skaff deg noen muskler, det kan være fint med noen former på kroppen.

Er fordel å være litt bred over skuldrene også. Jakker og gensere passer så hinsides mye bedre da. :)

Skrevet
Har satt meg et mål nå, både positivt og negativt.

Skal prøve å sitte inne i 2-3 uker uten å gå ut i det hele tatt, med mindre noen kommer og banker på døra, skal bli morsomt og se.

6165660[/snapback]

Nevn et par positive sider med det, er du snill?

6165666[/snapback]

For og se om jeg har noen venner som faktisk bryr seg om meg.
Skrevet (endret)
Ahhh ikke minn meg på det da:( hadde han på msn, men så dukka dette knokkelbildet opp og jeg ble merka for livet  :cry:

6165699[/snapback]

Haha, ja da så. Du skulle sett meg tynn og benrangel du.

6165716[/snapback]

Vel, vil ikke akkurat si du var feit på det bildet altså. Skal spandere en essoburger på deg en dag jeg

axes: :D jaja sant nok, det er faktisk en grei nok grunn det, hvis du vil..

Endret av Ø.B.
Skrevet
Er du mentally retarded?
Vel, strengt tatt er det vel det diagnosen min går ut på. :wee:

Er fordel å være litt bred over skuldrene også. Jakker og gensere passer så hinsides mye bedre da. :)

6165734[/snapback]

Det kan jo heldigvis skreddersyes. :)

Skrevet
Er du mentally retarded?
Vel, strengt tatt er det vel det diagnosen min går ut på. :wee:

6165734[/snapback]

Det kan jo heldigvis skreddersyes. :)

6165743[/snapback]

Tenkte meg det. :)

Bedre å ha skuldre, enn å ikke ha skuldre. :) Skreddersyes du...

God natt, JoachimR. Sov godt.

Skrevet

6165696[/snapback]

Ringe etter hjelp? :)

6165711[/snapback]

Er du mentally retarded? Skaff deg noen muskler, det kan være fint med noen former på kroppen.

6165734[/snapback]

Faktum er at flere klær (spesielt finklær) ikke passer så veldig bra hvis man bare er litt brei over ryggen.

Skrevet
Faktum er at flere klær (spesielt finklær) ikke passer så veldig bra hvis man bare er litt brei over ryggen.

6165776[/snapback]

Når man kan drukne i en såkalt slimfit-skjorte er neppe det problemet så stort.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...