Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spesielt dagene når du tror at du er best

6165587[/snapback]

Tror? Jeg er.

Nettopp.. DEt er det jeg snakker om.. Blir bare kvalm av din holdning

6165626[/snapback]

Det som er så fantastisk er hvorfor du da, oppi det hele, og all kritikken av meg, for all del vil ha meg i din MSN-liste. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6165587[/snapback]

Tror? Jeg er.

Vi vet. Noe mer du vil påpeke? Si noe kult da Joachim, fortell om alle flyreisene dine. Lenge siden jeg har flydd. *mimre*

Skrevet
Tror? Jeg er.
Jeg kan alltids minne deg på at jeg er din overmann. :)

Men nytter lite å tømme det når det bare drypper mer og mer oppi. :(

6165617[/snapback]

Du kan alltids tømme flere ganger. Da får du muskler på den ellers spinkle kroppen din (spekulasjoner).
Skrevet

6165587[/snapback]

Tror? Jeg er.

Nettopp.. DEt er det jeg snakker om.. Blir bare kvalm av din holdning

6165626[/snapback]

Hvorfor kan ikke JoachimR være som han er og så kan alle akseptere det. Alle behøver ikke å handle som deg fox88 ;)

Skrevet

Hvem sa at jeg vil ha deg i msn? høhøh.. Ikke prøv å vri faktaen.. Igår køddet jeg litt med deg, du blei sur.. Jeg sa unnskyld, og håpet å kunne snakke om det via msn.. men du ville dessverre ikke, det respektet jeg.. så idag.. gikk du langt over grensa og lekte deilig

Skrevet

6165587[/snapback]

Tror? Jeg er.

Vi vet. Noe mer du vil påpeke? Si noe kult da Joachim, fortell om alle flyreisene dine. Lenge siden jeg har flydd. *mimre*

6165636[/snapback]

Minner meg om at jeg må booke om en Continental-flight. Endelig benytte seg av ombookingsmuligheten.

Ellers så flyr jeg ikke såå ofte at det gjør noe. :(

Skrevet

Har satt meg et mål nå, både positivt og negativt.

Skal prøve å sitte inne i 2-3 uker uten å gå ut i det hele tatt, med mindre noen kommer og banker på døra, skal bli morsomt og se.

Skrevet
Du kan alltids tømme flere ganger. Da får du muskler på den ellers spinkle kroppen din (spekulasjoner).

6165641[/snapback]

JEG VIL IKKE HA MUSKLER! :no:

OK, litt kan være fint. Men det er en hårfin ballanse der.

Skrevet

Skal prøve å sitte inne i 2-3 uker uten å gå ut i det hele tatt, med mindre noen kommer og banker på døra, skal bli morsomt og se.

6165660[/snapback]

Nevn et par positive sider med det, er du snill?

Skrevet

6165660[/snapback]

stakkars deg :no: Jeg synes synd på deg siden du har så lite å gjøre...

Skrevet
Hvem sa at jeg vil ha deg i msn? høhøh.. Ikke prøv å vri faktaen.. Igår køddet jeg litt med deg, du blei sur.. Jeg sa unnskyld, og håpet å kunne snakke om det via msn.. men du ville dessverre ikke, det respektet jeg.. så idag.. gikk du langt over grensa og lekte deilig

6165647[/snapback]

Hvem har mast om "hva kan jeg gjøre for at du legger meg til igjen i MSN?"

Foreslår vi avslutter der jeg, fox88.

Skrevet

6165641[/snapback]

JEG VIL IKKE HA MUSKLER! :no:

OK, litt kan være fint. Men det er en hårfin ballanse der.

6165664[/snapback]

Så du vil være beinrangel?

For all del.

Er ikke jeg som ikke kommer til å klare noen som helst form for fysisk arbeid.

Skrevet

Ja fordi at jeg prøvde å snakke med deg, mente ikke å gå langt over grensen din igår.. Kan du ikke for faen lese det jeg skriver? Det er teit å vri seg unna.. Jeg avslutter aldri, bortsett fra å begynne på et blankt ark.. Men det er noe vi vil aldri gjøre

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...