Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har rapportert han fra en annen tråd nå.

Jævla perverse, stygge, homofile liten dritunge. :mad:

6161356[/snapback]

Hvem da?

6161381[/snapback]

Lem0nz eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kusina mi på MSN:

Kristin  sier:

Fått tungereggulering nå

Unnskyld meg, men HAHAHHA WTF? Hva er tungereggulering ffs?

EDIT:

Kristin  sier:

En pigg som de setter fast i munnen. Når tuga mi kommer borti den gjør det vondt. Det er for at jeg skal vende meg tiil å svelge anneledes.. Skal ta det av til høsten, men da skal jeg få tannregulering

:dontgetit:

Endret av fUzZy^
Skrevet

6161356[/snapback]

Hvem da?

6161381[/snapback]

samme her, passet ikke akkurat inn på forumet her for å si det sånn x]

Skrevet
etter to år på vgs, har jeg lært at om man vil ha gode karakter. Da må man bare smiske dem. Har ikke noe valg sååå :D

6161367[/snapback]

Oops, kanskje dumt at jeg kranglet med læreren i dag når hun ble sint fordi hun mente jeg hadde feil som rettet på hennes engelskkunnskaper.

Skrevet
etter to år på vgs, har jeg lært at om man vil ha gode karakter. Da må man bare smiske dem. Har ikke noe valg sååå :D

6161367[/snapback]

Oops, kanskje dumt at jeg kranglet med læreren i dag når hun ble sint fordi hun mente jeg hadde feil som rettet på hennes engelskkunnskaper.

6161408[/snapback]

Det spørs veit du.. det varierer fra lærer til lærer... men uansett oppfatter jeg at du er sarkastisk i indirekte?

Skrevet
Kristin  sier:

En pigg som de setter fast i munnen. Når tuga mi kommer borti den gjør det vondt. Det er for at jeg skal vende meg tiil å svelge anneledes.. Skal ta det av til høsten, men da skal jeg få tannregulering

:dontgetit:

6161388[/snapback]

Stakkars :ohmy:

Skrevet
ting som får henne til å ikke snakke så mye?

6161395[/snapback]

Hoho, jeg kjenner dessvere ei som kunne trengt en slik ting. Og jeg hadde ikke nølt med å gi den til henne hadde jeg hatt en :w00t:

Skrevet

6161367[/snapback]

Det er to ting jeg hater.

1. Smiskebarn

2. Lærere som gir smiskere bedre karakterer

Skrevet

6161367[/snapback]

1. Smiskebarn

6161438[/snapback]

= Tomat-Ulf hater fox88.

Du så forresten stilig ut på bilde i rpp Tomat-Ulf :)

Skrevet

6161367[/snapback]

1. Smiskebarn

6161438[/snapback]

What he said! Har en syk smisker i klassen. Litt greit av og til, hvis vi vil gå litt tidlig så sier vi bare til smiskeren "Spør om vi kan få tidilig fri!!" så får som regel fri :D

Skrevet

6161367[/snapback]

1. Smiskebarn

6161438[/snapback]

jeg er enig, men det er idiotisk gjort av deg å ødelegge den karakter som du fortjener bare fordi at de misliker deg... :no: DEt jeg mener med smisking, det er sånt.. Å være hyggelig, si hei, følge med, vise respekt.. Om man vil gå lengere og bli gullunge(ala rævslikker) kan man bare jogge hjem og vogge :)

Skrevet

6161367[/snapback]

1. Smiskebarn

6161438[/snapback]

Enig.

Sånn bortsett fra at jeg smisker med enkelte lærere.

Skrevet

For meg :) Hvem faen vil være hyggelig mot tragiske lærere, ja veit at det finnes kule lærere. men fåtall dessverre :(

Skrevet
Følge med/vise normal respekt/være hyggelig er jo normal høflighet, ikke det grann smisking.

6161474[/snapback]

Så klart, men jeg er med på at når jeg later som om jeg er kunstinterressert til tusen, og legger ut om kubistiske kunstnere - at det kanskje går litt over i smisking..

Skrevet

6161356[/snapback]

Hvem da?

6161381[/snapback]

samme her, passet ikke akkurat inn på forumet her for å si det sånn x]

6161401[/snapback]

He he. Mente han Lem0nz, eller hva han nå kalte seg for.

Kall det gjerne personhets, men han ba om det.

Skrevet

6161367[/snapback]

1. Smiskebarn

6161438[/snapback]

Enig.

Sånn bortsett fra at jeg smisker med enkelte lærere.

6161471[/snapback]

hahaha, du så hva du skrev der håper jeg? :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...