Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Om du nå sikter til Caterham o.l., så er selv de litt forstørrede utgavene klin umulige å trives i om du er av noenlunde størrelse.

Men stilige, det er de :)

Edit: Voldsomme mengder bensin går det neppe, selv om Rover-motorene er blodtrimmete. Tenk f.eks. på en Lotus med 1,8L Rover-motor, den kunne man kjøpe trimsett til for 13hk ekstra, men da klarte den ikke EU-kravene til avgasser. :p

Endret av kjehaako
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om du nå sikter til Caterham o.l., så er selv de litt forstørrede utgavene klin umulige å trives i om du er av noenlunde størrelse.

6160927[/snapback]

Er man under 185 kan man fint kjøre en Caterham Superseven. Jeg er ikke høy, så for meg er det ingen problem, men det finnes også Caterham for storvokste.

Skrevet
Alt og alt for mye for meg. Her oppe så er det ikke priskrig på drivstoff osv slik dere har sør på...her koster bensinen/dieselen sine kroner...

6160905[/snapback]

Ja, enig med deg der. Skal ha meg diesel bil trur jeg. :p

(Bensinen her nede ligger på... 11.50 til 12.50 gjennom dagen.)

Verdens raskeste produksjonsbil fra 0-160, og deretter bråstopp veier ikke 500 kg en gang. Denne bilen klarer også 0-100 km/t raskere enn en Koenigsegg.

Konklusjon: Små, kjappe, engelske roadstere FTW! :w00t:

6160907[/snapback]

1. Rattet på feil side

2. Bensin?

3. Bloody bastard!

4. :p

6160925[/snapback]

Sylindervolumet på Caterhamen er 1,8 l, på den andre siden er det 260 hk ut i fra normal-inspirert motor (motor uten kompressor, eller turbo).

Skrevet (endret)

6160927[/snapback]

Er man under 185 kan man fint kjøre en Caterham Superseven. Jeg er ikke høy, så for meg er det ingen problem, men det finnes også Caterham for storvokste.

6160933[/snapback]

Da kan ikke jeg sitte der :(

Endret av agasøster
Skrevet
bestill lavpris billett, koster max 1000kr :) og hardisker trenger du ikke :)

6160816[/snapback]

Hardisker må man jo ha ^^ Mine er fulle :dontgetit:

1000 kr ene veien ja, men jeg må no tilbake :p

Hey, det har jeg ikke. Jeg har ikke dame eller unge heller, så please...ikke uttal deg om ting du ikke vet noe om når det gjelder privatlivet mitt :)

6160874[/snapback]

Skal ikke uttale meg om det mer :) Synes bare det er en faktor må ha med ved kjøp av bil ;)
Skrevet
bestill lavpris billett, koster max 1000kr :) og hardisker trenger du ikke :)

6160816[/snapback]

Hardisker må man jo ha ^^ Mine er fulle :dontgetit:

1000 kr ene veien ja, men jeg må no tilbake :p

nei.. Hvem har sagt at du må reise tilbake? Du har jo hw.no-nerder som kan ta vare på deg :yes:

Skrevet
nei.. Hvem har sagt at du må reise tilbake? Du har jo hw.no-nerder som kan ta vare på deg  :yes:

6160991[/snapback]

Kose nerder er greit nok :love:

Men jeg må tilbake til skolen vettu :(

Skrevet
Jeg vil hjem. Lei skolen nå :hrm:

6161025[/snapback]

Er hjemme jeg :love:

Aah, hjemmelaget pizza og Pepsi MAX ... ja takk! :love:

6161040[/snapback]

:love: Så helt enig.

6161045[/snapback]

:whistle:

Skrevet
Sover du nå? :O Seether

6157814[/snapback]

Ikke nå nei. Lys våken.

noen som koser seg på skolen? :p

6161223[/snapback]

Tja, jeg skulker egentlig nå.

Skrevet

Rome læreren liker meg, så det er ikke noe problem... men læreren pleier faktisk å sjekke hva vi gjør i internett.. tre bimbo´ene i klassen min har blitt busted pga msn haha

Skrevet
Rome læreren liker meg, så det er ikke noe problem... men læreren pleier faktisk å sjekke hva vi gjør i internett.. tre bimbo´ene i klassen min har blitt busted pga msn haha

6161352[/snapback]

Greit med lærere som liker en.

Skrevet

etter to år på vgs, har jeg lært at om man vil ha gode karakter. Da må man bare smiske dem. Har ikke noe valg sååå :D

Skrevet
Har rapportert han fra en annen tråd nå.

Jævla perverse, stygge, homofile liten dritunge. :mad:

6161356[/snapback]

Hvem da?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...