Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det igrunnen lite du kan gjøre da. Forøvrig diskuteres ikke advarsler i SO5. Heller ingen andre steder i forumet. Slikt tar man over mailer og pms til dem det gjelder.

Skrevet
Da er det igrunnen lite du kan gjøre da. Forøvrig diskuteres ikke advarsler i SO5. Heller ingen andre steder i forumet. Slikt tar man over mailer og pms til dem det gjelder.

6979797[/snapback]

Greit greit. Vi diskuterte gulesider, right? :roll:

*sende hat-pm*

Skrevet
Æsj, alle de kule brukerne er jo ikke her jo. Nei da tar jeg meg en pause fra SO5 til de kommer tilbake igjen. Er noen litt kule her da.

6979825[/snapback]

Han sikter til meg. :)

Skrevet
Æsj, alle de kule brukerne er jo ikke her jo. Nei da tar jeg meg en pause fra SO5 til de kommer tilbake igjen. Er noen litt kule her da.

6979825[/snapback]

6979830[/snapback]

Meg da? :(

Skrevet (endret)

Gidder noen å fortelle en kort refrat av det som skjedde mellom admins og Bundy.. Noe med B-real eller hææ?

Endret av fox88
Skrevet
Åffer skulle jeg det? Er helt utdatert, har ikke vært her på en god stund (ergo en par dager :p )

6979855[/snapback]

Bundy sa fornavnet til B-real på forumet(tror jeg), som resulterte i 20% warn og en måned ferie.

Skrevet

6979825[/snapback]

6979830[/snapback]

Gjør nok det ja.

Skrevet

6979825[/snapback]

6979830[/snapback]

Gjør nok det ja.

6979877[/snapback]

Kissass....

Skrevet

Heisann folkens. Hvordan har søndagen deres vært? Jeg har fått unnagjort en del lekser og sånt...nå skal jeg snart se kongen av queens mens jeg gomler på kald grandiosa. :) Matte i morgen tidlig..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...