Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja kom igjen Fredrik :p Hva har du å tilby :p ??

6978815[/snapback]

Mette vil ha japantiss! Med mindre du overbeviser henne om at du er bedre, så tar hun Snorre, og han bruker tips fra DEG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men faen da! Hva skal jeg gjøre da fredrik, du som tydeligvis er ekspert på dette området!

6978812[/snapback]

Først og fremst, ikke vær interessert! Så må du være akkurat som hun vil du skal være, men bare litt, sånn at hun vet du har det i deg. Så venter du til hun kommer til deg, gjerne med en invitasjon til cam-samtale.

Skrevet

Akkurat i dette sekund hører jeg på en nydelig gitarsolo av den typen som ikke er laget for å briefe med gitarteknikker. Samtidig undrer jeg over hvorfor jeg sitter her og skriver det jeg skriver nå. Dette er sannsynligvis grunnen til at dette innlegg ikke kommer til å gi noen mening, overhodet. Så gøy. :whistle:

Og for all del! Ingen chickfight i SO5 mens jeg er her! Det kommer bare til å bli stygt!

Skrevet
Faktisk vært ute og trasket litt med lillegutt og maddammen idag  :w00t:

6978614[/snapback]

Haha, det er moderatoren sin! Litt offentlig lufting av "lillegutt" sammen med maddammen er alltid en vinner ;) ;)

6978800[/snapback]

Når "lillegutt" blir stor og stram er det best å skygge banen for smårips som lille Steffy :whistle:

Skrevet
Pjuus! Skal du la Vero_NiCa disse deg så jævli uten å ascii noe stygt tilbake  :ohmy:

6978855[/snapback]

Ja, jeg vil ikke stelle istand noe bråk her heller :)

Skrevet
Nå var det ikke mange her  :ohmy:

6978916[/snapback]

Så sant så sant. Mer koselig stemning her da. Ikke så mange som poster om gangen. Lettere å følge med. Og mindre spam.

Skrevet

Jeg vet ikke om du fikk det med deg Zande, men skrev i OT-Baren i går anngående dette med Nintendo og arbeidsbetingelser. Hvorfor jeg ikke hadde gjort det ;) Men har du levert inn oppgaven enda?

Skrevet
Ja, jeg vil ikke stelle istand noe bråk her heller :)

6978891[/snapback]

Ok! Ikke alltid bra det heller :)

6978927[/snapback]

Nei, også ville jo selvfølgelig jeg ha vunnet fighten :whistle:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...