Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jævla Petter som prøvesmaker før alle andre og gjør at munnen hovner opp og at det regner  :thumbup:

6968636[/snapback]

Jeg skjønte ikke hva du mente der :p selv om jeg leste mange ganger :ohmy:

jeg vil legge til at nå ha jeg pakket for helgen og vil blir borte en stund så vi snakkes:) god natt!

Skrevet
Morn folks. Dæven det er digg å sove <3

Seriøst! Pakken min har ligget til fortolling i 3 dager nå. Hvorfor kan den ikke sendes videre?

6968878[/snapback]

Hva har du bestillt?

Skrevet
Morn folks. Dæven det er digg å sove <3

Seriøst! Pakken min har ligget til fortolling i 3 dager nå. Hvorfor kan den ikke sendes videre?

6968878[/snapback]

Hva har du bestillt?

6968932[/snapback]

Vannkjøling fra vcore.dk

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke utvikle en "chat" hvor avataren osv kommer opp, slik at SO trådene ikke trengte vert oppe i det hele tatt..

Det er jo det denne tråden er, chat..

En interaktiv chat med avatarer og samme stil som forumet hadde vært noe :)

Endret av goggen90
Skrevet (endret)

Jeg er sliten og skuffet over at jeg mistet halve spritflasken! Og at "nesten kjæresten" skal til Polen helt til lørdag!

Været i dag her i Oslo hjelper ikke på humøret...

Gooooooood mooorning SO5.

Endret av St-Cruz
Skrevet
Jeg er blitt overtalt til å gå på LAN i dag. Kan jo bli morsomt det.  :ph34r:

6969079[/snapback]

Jepp, LAN er morsomt. Har ikke vært på LAN siden sommerferien. Men har uansett sluttet å spille, så det blir nok ikke så mye LAN i fremtiden.

Skrevet
Jeg er blitt overtalt til å gå på LAN i dag. Kan jo bli morsomt det.  :ph34r:

6969079[/snapback]

Jepp, LAN er morsomt. Har ikke vært på LAN siden sommerferien. Men har uansett sluttet å spille, så det blir nok ikke så mye LAN i fremtiden.

6969095[/snapback]

Jeg sluttet også å spille, og sluttet naturligvis å gå på LAN også. Men nå skal jeg på Newbie-LAN (ca 230 pers), og jeg må si jeg gleder meg.

Skrevet
Hvorfor ikke utvikle en "chat" hvor avataren osv kommer opp, slik at SO trådene ikke trengte vert oppe i det hele tatt..

Det er jo det denne tråden er, chat..

En interaktiv chat med avatarer og samme stil som forumet hadde vært noe :)

6969070[/snapback]

Hadde vært litt kult det, men det er jo ikke ubegrenset hva IBP (eller noe sånt) støtter.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...