Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frichassé: I know certain people :)

zeeq: For hva? For GTX-korta? Ingenting. For GX2-korta? Ingenting. :)

Er det noe mer får dere heller PMe meg, stikker opp til Datakjeden en tur, så drar jeg hjem fra jobb. l8r =)

JoachimR: Det står at norske ledere tjener minst, men like under står det at svenske tjener minst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å fy søder, jeg er så sliten, og vil bare sove.. Men må jobbe nå.. ARGH!

6531558[/snapback]

jeg har vært på jobb i 8 timer i dag jeg,så ædda bædda ;)

6531572[/snapback]

Jeg jobba fra 6 til 10 i dag tidlig, og var og shoppa etter på.. Ahh, jeg sov 5 timer i natt :(

Skrevet

Jeg sto opp 05.20 og var på jobb 6. Det har vært rutine i to uker nå så jeg er mildt sagt overtrøtt. I tillegg må jeg stå opp klokken 4 i morgen og ta et fly til Frankrike.

Jeg lever et hardt liv med lite søvn. De neste to ukene skal gjøre godt.

Skrevet
JoachimR: Det står at norske ledere tjener minst, men like under står det at svenske tjener minst...

6531526[/snapback]

Uansett lite i internasjonal målestokk - og det er også poenget.

Da har jeg ryddet både skrivebordet, fysisk og på PCen. Ikke et ikon/ark igjen! :D

Skrevet

Nå kom kjæresten til tanta mi med Sushi til meg. Så utrolig deilig. :D Tar fly fra Sola til Gardermoen klokka 18:15, gleder meg til å møte bikkja mi igjen.

Skrevet (endret)

You're the voice try and understand it

Make a noise and make it clear

Whoa oh oh oh oh

We're not gonna live in silence

We're not gonna live in fear

Whoa oh oh oh oh :)

æh, får vel komme meg i dusjen.. Lukter ikke akkurat juleaften av meg etter et par timer ute i solen :S

+ at man må ned å kjøpe lyspærer ;o

Endret av espennyh
Skrevet
+ at man må ned å kjøpe lydpærer ;o

6531874[/snapback]

lydpærer?

wtf?

:roll:

6531967[/snapback]

Tastfeil. LySpærer. D er rett atme S. Noob.

Skrevet
+ at man må ned å kjøpe lydpærer ;o

6531874[/snapback]

lydpærer?

wtf?

:roll:

6531967[/snapback]

Tastfeil. LySpærer. D er rett atme S. Noob.

6531980[/snapback]

skjønte det... ;)

Skrevet

Da har jeg gjort noe veldig flaut. Sykkelen min er ødelagt, så jeg måtte bruke morra mi sin ( :blush: ). Og i tillegg har hun sånn vogn der baki som barn kan sitte i. :p

så den måtte jeg bruke, + at den bjella ringte av for hver hump som jeg kom på. :p. lurer på hva folk tror om meg :p

Skrevet

Så rart at jeg aldri har sett denne tråden før! :O Hehe.. Ja.. Hva har jeg og tilføye? :p Ferdig med jobb nå, så nå er det sommerferie for fullt! :thumbup:

Skrevet
Da har jeg gjort noe veldig flaut. Sykkelen min er ødelagt, så jeg måtte bruke morra mi sin ( :blush: ). Og i tillegg har hun sånn vogn der baki som barn kan sitte i. :p

så den måtte jeg bruke, + at den bjella ringte av for hver hump som jeg kom på. :p. lurer på hva folk tror om meg :p

6532009[/snapback]

De tror du er 7-barns far.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...