Gå til innhold

Hva er best for xp grinding med 2 players?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg og en kompis skal lage nye chars nå, og han er en mage. Jeg lurer på hva jeg skal vere. Det som er er at vi vil kommer fortest mulig opp i levels!

Så, jeg har hørt mage AoE grinding er bra xp, men hva med 2 players? Hva burde jeg velge som gjør grindingen raskest og mest effektiv?

Vi er Horde! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shaman, Priest eller Druid... noe som kan heale han mens han AoE'er iallefall :)

Eller hvis dere ikke vil AoE grinde, og bare queste så velg deg en klasse med høy dmg så går det dobbelt så fort.

Skrevet
Eller hvis dere ikke vil AoE grinde, og bare queste så velg deg en klasse med høy dmg så går det dobbelt så fort.

Så om vi tar en class med høy dmg og bare quester alene så går det dobbelt så fort som å AoE grinde? Eller?

Trodde AoE-grinding var den raskeste måten å få levels på jeg. :(

Skrevet

Dual mage frost-grinding med blizzard er det mest ekstreme innen xp-grinding som er mulig. Pull en masse løker (så mange som mulig går greit) -> ice block. Kompisen din kjører så på med blizzard og får aggro -> du går ut av iceblock og tar over blizzarden når den går ut til kompisen din. Bytt så på blizzard til alle er døde :)

Kan dog bli litt kjedelig å ta instancer sammen i og med at dere roller på samme gear etc..

Skrevet

Mage/priest sies å være det beste grinde-teamet...priest har som kjent PW:S (Shield) Go for priest, i tillegg er du nesten garantert grupper i alle instancer, siden det generelt sett er få priests.

Skrevet

Tja, veit ikke? Men mage PvE specced burde ha nok CC spells, i tillegg får de stam+int buffs, shield fra priesten som nevnt, og vann er jo selvfølge, men. Jeg ville gått for priest. Særlig fordi de er etterspurt i lvl 60. De fleste som orker å spille en priest så langt er ofte gode nok til å spille klassen i massevis.

Skrevet
Greit de at de er etterspurt i level 60, men spørsmålet var egentlig hva som ville passet best når det ikke kan vere 2x mage.

5992089[/snapback]

Beste er vel Priest+Mage. Priesten kan shielde, heale, resse, buffe, etc. Magen kan lage mat/vann, buffe, og gjøre AoE damage. Priest+Mage ftw.

Skrevet

Som de fleste sier så er nok mage og priest det beste paret. Men imo er det ikke vits å spørre andre hvilken klasse man skal velge. Det er du som skal spille den og det er du som skal ha det gøy. Velg en klasse du tror du vil trives med, da går levlingen fortere også + at du kan ha det gøy etter du har dinga 60.

Skrevet

Mage + priest eller mage + warlock. Voidwalker kan være finfin å ha til å samle mobs, og Hellfire gjør noe vemmelig med skade når mage først har tatt aggro.

Selvfølgelig, priest hadde vært det beste, men det er begrenset hvor artig det er å være en annen persons healbot i 60 levels.

Skrevet

Prest ja.

Eller so kan du ta druid, som og har gode healing spells. Pluss då kan du gå feral, og gjere god dmg også. Greier fint å heale, sjølv om men er feral build.

Skrevet

Nei nå ville han kanskje at vi kunne vere 2 x mage alikavel :!:

Så, hva vil fungere best, 2 x mage eller mage og priest? Hva er positivt/negativt med de 2 kombinasjonene?

Skrevet

Hmm, hvordon ville taktikken vert med en frost specc å en arcane specc da? Samvle mobs, frost ova, blizzard, blizzard, arcane til døde?

Noen bra ide?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...