Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Har ingenting imot at en fra musikkdelen blir "rekruttert", men det er en avgjørelse de høye herrer tar. Brukerene der inne kjenner jeg godt til, men bruker fint liten tid der inne da det er begrenset med hva jeg orker engasjere meg i.

 

Er synd vi ikke har maktet å ta fatt i musikkdelen, det er noe som er blitt påpekt tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ingenting imot at en fra musikkdelen blir "rekruttert", men det er en avgjørelse de høye herrer tar. Brukerene der inne kjenner jeg godt til, men bruker fint liten tid der inne da det er begrenset med hva jeg orker engasjere meg i.

 

Er synd vi ikke har maktet å ta fatt i musikkdelen, det er noe som er blitt påpekt tidligere.

5984700[/snapback]

Har du kejnnskap til forholdene mellom brukerene?

 

Det har blitt påpekt endel ganger nå. :p

Lenke til kommentar
Har ingenting imot at en fra musikkdelen blir "rekruttert", men det er en avgjørelse de høye herrer tar. Brukerene der inne kjenner jeg godt til, men bruker fint liten tid der inne da det er begrenset med hva jeg orker engasjere meg i.

 

Er synd vi ikke har maktet å ta fatt i musikkdelen, det er noe som er blitt påpekt tidligere.

5984700[/snapback]

Har du kejnnskap til forholdene mellom brukerene?

 

Det har blitt påpekt endel ganger nå. :p

5984734[/snapback]

 

Jeg har fått endel pm'er m.m ja, og vi snakker jo mellom oss vi moderatorer også. Og intill det evt. blir rekruttert noen så bør jo noen ta tak. Er ikke akkurat den som er kjent for å slenge ut advarsler heller.

Lenke til kommentar
Har ingenting imot at en fra musikkdelen blir "rekruttert", men det er en avgjørelse de høye herrer tar. Brukerene der inne kjenner jeg godt til, men bruker fint liten tid der inne da det er begrenset med hva jeg orker engasjere meg i.

 

Er synd vi ikke har maktet å ta fatt i musikkdelen, det er noe som er blitt påpekt tidligere.

5984700[/snapback]

Har du kejnnskap til forholdene mellom brukerene?

 

Det har blitt påpekt endel ganger nå. :p

5984734[/snapback]

 

Jeg har fått endel pm'er m.m ja, og vi snakker jo mellom oss vi moderatorer også. Og intill det evt. blir rekruttert noen så bør jo noen ta tak. Er ikke akkurat den som er kjent for å slenge ut advarsler heller.

5984749[/snapback]

 

 

Er ikke det bare snillt gjort da? :w00t:

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar
Jeg har fått endel pm'er m.m ja, og vi snakker jo mellom oss vi moderatorer også. Og intill det evt. blir rekruttert noen så bør jo noen ta tak. Er ikke akkurat den som er kjent for å slenge ut advarsler heller.

5984749[/snapback]

Jaja, det vet ikke jeg så mye om, men dog.

 

Nei, det vet jeg. For all del. Prøv, kan godt hende du blir avhengig av den sære musikken våres. :p

Lenke til kommentar
Men viktigst av alt er vel at de som er i musikk delen bør benytte seg av rapporter knappen. For det er ikke ofte man ser noen rapporteringer derfra.

5984788[/snapback]

Nettopp. De stiller seg likegyldige. :) Skal ikke si at jeg er så veldig god på å bruke knappen selv, poenget er nettopp det at man bryr seg ikke. Derfor er moderatorbesøk veldig viktig, mener denne forumbruker.
Lenke til kommentar

Noe man kunne gjøre i musikkdelen er å sende PM til personen som ble hetset og spørre om han/hun kjenner "siktede" og han/hun tok seg nær av det. :)

 

Hadde jeg satt shitstøvel til White så hadde sikkert tatt seg nær av det, men hadde jeg sagt det samme til f.eks Zappza så hadde han sikkert ikke tatt seg nær av det, men det vet jo ikke en moderator som ikke var så mye innom SO4. He he.

Lenke til kommentar
#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Tatover inn dette bak øret til enkelte moderatorer. Dere vet selv hvem dere er.

Lenke til kommentar
Tatover inn dette bak øret til enkelte moderatorer. Dere vet selv hvem dere er.

5984816[/snapback]

 

Hvorfor ikke bare fjerne hele regelen? Man fjerner ugresset med gift, ikke med gressklipper.

5984915[/snapback]

Jeg mente at det er flere moderatorer som ikke alltid er like flinke til å følge den regelen.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Dahl: Hva med å sende pm, eller si offentlig hvilke moderatorer du mener ikke følger dette, i stedet for å slenge ut løse tråder?

5985136[/snapback]

De jeg mener ikke gjør det vet det ypperlig godt selv, tro meg. Jeg vil ikke henge de ut offentlig, men jeg kan si så mye at du ikke er en av de.

Lenke til kommentar

Ok, så langt skal jeg se om vi har fått på plass hva som etterlyses;

  • Bedre moderering i musikkdelen/mer tilstedeværelse. Ønske om dedikert moderator
  • Moderatorer må passe på å holde seg til retningslinjene og holde en høflig tone.
  • Mer konsekvent moderering
  • Ikke forskjellsbehandle
  • Gi klare tilbakemeldinger for hvorfor en tråd blir stengt.
  • Slå kraftigere ned på personangrep og personuthening.
  • Kjappere reaksjon på rapporteringer i programmeringsdelen av forumet.
  • Ikke stenge gode tråder som inneholder spam, fjern heller spammet.
  • Slå ned på diskriminering
  • Moderatorer bør i utgangspunktet holde seg innenfor kategorier de behersker og hvor de kjenner til brukerene
  • Stenge flere telletråder
  • Stenge, generelt sett, færre tråder
  • Dedikert mod til CS forumet som har peiling på CS

Det jeg kommer på i farten. Litt motstridene meldinger, men det er nå uansett mye her vi kan ta med oss. Noe mer som bør nevnes?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ok, så langt skal jeg se om vi har fått på plass hva som etterlyses;


  •  
     
     
  • Bedre moderering i musikkdelen/mer tilstedeværelse. Ønske om dedikert moderator
     
     
  • Moderatorer må passe på å holde seg til retningslinjene og holde en høflig tone.
     
     
  • Mer konsekvent moderering
     
     
  • Ikke forskjellsbehandle
     
     
  • Gi klare tilbakemeldinger for hvorfor en tråd blir stengt.
     
     
  • Slå kraftigere ned på personangrep og personuthening.
     
     
  • Kjappere reaksjon på rapporteringer i programmeringsdelen av forumet.
     
     
  • Ikke stenge gode tråder som inneholder spam, fjern heller spammet.
     
     
  • Slå ned på diskriminering
     
     
  • Moderatorer bør i utgangspunktet holde seg innenfor kategorier de behersker og hvor de kjenner til brukerene
     
     
  • Stenge flere telletråder
     
     
  • Stenge, generelt sett, færre tråder
     
     
  • Dedikert mod til CS forumet som har peiling på CS
     
     

Det jeg kommer på i farten. Litt motstridene meldinger, men det er nå uansett mye her vi kan ta med oss. Noe mer som bør nevnes?

5985254[/snapback]

Jeg kan prøve meg som mod i CS-forumet :) De med tykk skrift er det jeg syntes at mods burde/skal følge.

 

EDIT: Leif

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Om det er ønskelig med flere moderatorer så vil de rette folkene ta kontakt med brukere, evt "utlyse" stilling. Dette er noe "sjefene" får vurdere.

 

 

Angående musikk og CS delen hvor moderatorer er etterspurt så er min instendige bønn at man rapporterer, vi kan dessverre ikke være overalt hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...