Mazeking Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Tidligere når jeg spilte Bf1942 og Vitenam brukte jeg The All Seeing Eye for å finne servere. Genial software! Nå spiller jeg BF2 og har kun mulighet til å bruke den innbyggede browseren. Spiller på en netcafé der jeg ikke selv kan installere software. Den innebyggede browserene suger skikkelig når det gjelder å filtrere servere i forhold til ASE Noen som har tips på noen ipadresser på bra servere? Får nesten printe ut en liste og ta den med meg på netcaféen der jeg spiller. Endret 24. april 2006 av Mazeking
quakie Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Her er en oversikt over norske rankede servere hvertfall .
Mazeking Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Her er en oversikt over norske rankede servere hvertfall . 5977590[/snapback] Takker! Var akkuratt noe slikt jeg trengte. Trenger noen puddingservere å spille på slik at jeg kjapt kan få meg litt bedre stats. Er det slik at servere med lav GRank f.eks. Battlefield # 03 "67 GRank" er mer populære og har bedre spillere jevnt over enn f.eks. Battlefield.no #13 med "4619 GRank"?
El Matador Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Her er en oversikt over norske rankede servere hvertfall . 5977590[/snapback] Takker! Var akkuratt noe slikt jeg trengte. Trenger noen puddingservere å spille på slik at jeg kjapt kan få meg litt bedre stats. Er det slik at servere med lav GRank f.eks. Battlefield # 03 "67 GRank" er mer populære og har bedre spillere jevnt over enn f.eks. Battlefield.no #13 med "4619 GRank"? 5977622[/snapback] Jeg forstod ikke akuratt det siste du sa der, men ingen av Battlefield.no sine servere er lavt nok nivå om du er helt fersk. Ville øvd meg litt i Single Player først, spesielt dette med å fly
El Matador Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hva er GRank? 5980056[/snapback] Det var det jeg stusset på og... Global Rank kanskje?
osmoen Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Global rank av servere går kun på popularitet. En 64p-server som er full 24/7 vil ha høyere global rank enn en 32p-server som er full 24/7 f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå