Gå til innhold

BF2 servere / serverbrowser

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tidligere når jeg spilte Bf1942 og Vitenam brukte jeg The All Seeing Eye for å finne servere. Genial software!

Nå spiller jeg BF2 og har kun mulighet til å bruke den innbyggede browseren. Spiller på en netcafé der jeg ikke selv kan installere software. Den innebyggede browserene suger skikkelig når det gjelder å filtrere servere i forhold til ASE

Noen som har tips på noen ipadresser på bra servere? Får nesten printe ut en liste og ta den med meg på netcaféen der jeg spiller.

Endret av Mazeking
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er en oversikt over norske rankede servere hvertfall :) .

5977590[/snapback]

Takker! Var akkuratt noe slikt jeg trengte. Trenger noen puddingservere å spille på slik at jeg kjapt kan få meg litt bedre stats.

Er det slik at servere med lav GRank f.eks. Battlefield # 03 "67 GRank" er mer populære og har bedre spillere jevnt over enn f.eks. Battlefield.no #13 med "4619 GRank"?

Skrevet
Her er en oversikt over norske rankede servere hvertfall :) .

5977590[/snapback]

Takker! Var akkuratt noe slikt jeg trengte. Trenger noen puddingservere å spille på slik at jeg kjapt kan få meg litt bedre stats.

Er det slik at servere med lav GRank f.eks. Battlefield # 03 "67 GRank" er mer populære og har bedre spillere jevnt over enn f.eks. Battlefield.no #13 med "4619 GRank"?

5977622[/snapback]

Jeg forstod ikke akuratt det siste du sa der, men ingen av Battlefield.no sine servere er lavt nok nivå om du er helt fersk. Ville øvd meg litt i Single Player først, spesielt dette med å fly :)

Skrevet

Global rank av servere går kun på popularitet. En 64p-server som er full 24/7 vil ha høyere global rank enn en 32p-server som er full 24/7 f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...