Gå til innhold

Spørsmål ang. hunter pets!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har nå laget meg en hunter, men har ett par spørsmål ang. pet.

Jeg har nå en raptor level 14, som jeg har hatt siden level 10. På thottbot.com kan jeg lese om skills osv som raptor skal ha, som fks. bite, men min har ikke en slik skill, og jeg kan heller ikke traine den..

Hvordan får jeg tak i denne skillen? Har jeg kanskje "feil type" raptor? Det er en av de røde raptorene i Durotar som er rundt level 8-10.

Et annet spørsmål: Burde jeg skifte pet når jeg levler? Eller vil det funke ok å ha raptoren min til level 60? Er det noen forskjell på en vanlig level 40 pet, og en rare level 40 pet? Kan man temme rare/elite mobs?

Er det mye forskjell på skdaen til en bjørn og fks. en katt?

Takker for alle svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

mye av svarene du vil ha finner du her:

http://www.goodintentionsguild.info/hunters.html

pet skills som bite/claw os.v må du "lære" fra andre pets du tamer, også lære petten din etterpå.

det er forskjell på en pet du fikk på lvl 10 og en du fikk på lvl 40, selv om den på lvl 10 er lvl 40 nå (slik har iallefall jeg forstått det)

forskjellige typer dyr har forskjellige egenskaper. Bjørner har mye hitpoints og armor(?) men mindre skade..de er mer Tanker, cats har lavere armor og mindre HP, men raskere/mer skade...dps dyr.., skilpadder har syk armor, men mindre skade o.s.v....

Endret av MrLee
Skrevet

Ok, nytt spørsmål: Hva er de skjeldneste dyrene i spillet? :tease:

Har lyst på ett veldig unikt dyr. Leste om en som hadde funnet en hvit gorilla i un-goro, som etter ham bare spawnet 4.5 timer etter maintance, og det er vell 1 gang per dag?

Noen som hvet om noen andre skjeldne pets?

Skrevet

maintenance skjer hver onsdag, ikke hver dag ;)

les rundt på hunter forum på blizzard sine wow sider, så finner du sikkert nok av eksempler på "sjeldne" dyr.

Skrevet (endret)
Ok, nytt spørsmål: Hva er de skjeldneste dyrene i spillet? :tease:

Har lyst på ett veldig unikt dyr. Leste om en som hadde funnet en hvit gorilla i un-goro, som etter ham bare spawnet 4.5 timer etter maintance, og det er vell 1 gang per dag?

Noen som hvet om noen andre skjeldne pets?

5970786[/snapback]

Broken Tooth, kattefamilien, er en rare spawn i Badlands med attack speed på 1.0. Kanskje den beste pet'n for PvP.

Broken Tooth (37) No list of extraordinary pets can exclude the 1.0 attack speed Broken Tooth, who is unique in having the single fastest attack speed on record. Originally sought by players for the advantages of the Spirit Bond healing talent, he is still much prized by Beast Mastery build hunters for his ability to break into frenzy very early in the fight, meaning he can dish out a slightly higher damage than any other cat in the game. Also good for annoying casters, who find it very difficult to cast a spell due to his attack speed, which reduces to .77 speed under frenzy. Unfortunately, he can be difficult to find as he spawns in three separate spots in the Badlands and is sometimes killed off by regular players who don't realize his distinction. Also camped heavily by other hunters. I was lucky and found him pretty easy by logging out on the tall spire midway between the three spawns, and using Eye of the Eagle to periodically scout for him.
Endret av Skarstad
Skrevet (endret)

Mitt tips er å skaffe deg en gris! De har Charge, gjør bra damage, 50% damage- reduction gjennom armor (mer hvis du trener høyere rank), bra HP og de spiser alt! Tilogmed mat som mager lager!

Jeg skaffa meg en igår, og den er helt sjef! Har allerede tanket Celebras og Princess i Mauradon (solo) og full Scarlet og Baron run (uten warrior)! :D

Endret av kristteo
Skrevet (endret)

Denne er imo ganske kos for pvp.

Edit: Jasso, ingen direkte link?

Men jeg snakker om Lupos(ulv) som spawner i Duskwood, og gjør Shadow-damage.

Endret av Dxbb
Skrevet

5972270[/snapback]

hørte at shadow dam ble fjerna på han? noen som kan bekrefte dette?

Skrevet

5972270[/snapback]

hørte at shadow dam ble fjerna på han? noen som kan bekrefte dette?

5972302[/snapback]

Bekreftet :wallbash:

Han kunne critte warriors og paladins for 700 damage på level 60! Uten tvil den beste peten før han ble nerfet! Jeg brukte han til alt! Nå står han bare ved siden av meg i MC/BWL og bjeffer for å buffe meg :no:

Skrevet

Anngående Furious Howl, jeg tamma en ulv i burning steppes, en brun en, han er nå level 58 men gir meg ikke buffen, er det bare noen spesielle ulver som gir deg denne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...