Gå til innhold

Hva er det beste melee våpenet til hunters?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trenger ikke hunters 79,5 agility for 1,5% crit? 53 agi per % crit altså.

5982489[/snapback]

Nettopp derfor passiv crit% på våpen er bra, og ren attack power ikke er så bra.

5982515[/snapback]

Du mener passiv crit på våpen er bedre enn attackpower? Javel. Da er det greit.

5982547[/snapback]

Jeg mener passiv crit er bra, og agility er bedre en +attackpower ja.

Skrevet
Hmm. Hvor har en hunter bruk for stanima? Vært i AQ40 i det siste?

5982526[/snapback]

Har du vært i aq40 i det siste?

5982550[/snapback]

Er fullstendig klar over det våpenet. Men så har vi huntere som ikke kommer seg til frankriss og hvis ashkandi dropper, så kan de lik så godt ta den. Spes hvis det er kun paladins og tanks som byr på ashkandi.

Skrevet
kun paladins og tanks ja.. Paladins trenger faktisk våpen for mer en stats, og en prot-warrior er bare 50g unna en respec om han går lei.

5982591[/snapback]

Men paladins og protwarriors med ashkandi vil ikke forbedre raidet, noe en hunter med ashkandi vil.

Skrevet

Så i hvilken PvE sammenheng har en paladin bruk for dette sverdet? DPS? Har du noen gang sett en paladin gå dps i instances? Selv om de har den rette speccen og alle buffsene i verden så kommer de ikke opp på dmg meter. Kun ved undead bosser. Men da er det mer spells som gjør skade.

Og hvis du er en tank og byr på dps våpen, så kan det lik så godt gå til en hunter.

Skrevet
Var visst en hunter på Silvermoon alliance som fikk Bindings of the Windseeker idag :]

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post30875

5982603[/snapback]

Hunter har ingen bruk for TF i det hele tatt. Men skjønner at noen hunters har den. Altså de som fikk bindings før folk viste hvilke våpen de fikk av å gjøre questet. Husker vi fikk vår første binding 5-6 mnder før bwl kom. Priser meg lykkelig over at jeg ikke hadde nok dkp.

Skrevet
Første plass: Barb of the Sand Reaver

Andre plass: 2x Dragonfang Blade

Maks agi enchant på såklart. Hands down, teh winnars.

5972286[/snapback]

DfB er Unique.

Skrevet
Var visst en hunter på Silvermoon alliance som fikk Bindings of the Windseeker idag :]

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post30875

5982603[/snapback]

Ja i guilden Core på Stormscale går pally dps . Ed i den guilden der går full dps hele tiden han har 15agy enchant på glows han bruker i pve.. fleste parten av de andre pallyene i den guilden bruker 2hnd weap i pve..

De er på phase 2 på c'thun...

Skrevet

Jeg ble litt usikker. Virker all AP fra våpenene på Ranged DPS? Grunnen til at jeg ble usikker, er at f.eks. BoM bare øker melee attack power, og ikke ranged. Noen som vet?

Skrevet
Jeg ble litt usikker. Virker all AP fra våpenene på Ranged DPS? Grunnen til at jeg ble usikker, er at f.eks. BoM bare øker melee attack power, og ikke ranged. Noen som vet?

5983229[/snapback]

+Attack power på våpen etc. gjelder både melee og ranged. BoM er strength, som ikke affecter ranged ap. Battle Shout gjelder for øvrig også bare melee ap.

Skrevet
Første plass: Barb of the Sand Reaver

Andre plass: 2x Dragonfang Blade

Maks agi enchant på såklart. Hands down, teh winnars.

5972286[/snapback]

DfB er Unique.

5983182[/snapback]

Det har du jaggu rett i... Da blir det dualwield DfB og Doom's Edge da :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...