Gå til innhold

Hva er det beste melee våpenet til hunters?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

FD er kjempemessig, så lenge den ikke er på cooldown :)

Edit: resists skjer jo nå og da også, spes. hvis du ikke har improved FD

Endret av Rata101
Skrevet (endret)

den dagen jeg ser hunter med Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood skall jeg slutte og spille WoW :/

Sand reaver tingen med 25+ agi er hands down det beste huntervåpenet atm

Endret av digitalglenn
Skrevet

Og hvilke guilds er det som ikke har én eneste DPS-warrior?

Akkurat.

Det er for øvrig en hunter med Ashkandi i Method på Sylvanas.

Skrevet

Akkurat.

5976178[/snapback]

har man ffa (free for all) dkp så har man ffa dkp!

Skrevet

Akkurat.

5976178[/snapback]

Han har også mounten..

Skrevet

det er splinky ja. var selv i method 6 måneder, fint guild det.

Men de har helt FFA loot, det betyr drakefang talisman til druids, ashkandi til hunters og paladins, samt Dark iron ring til druids og litt annet snask.

alle guilds har sin måte å spille på, men synes litt synd på warriors i det guildet som løper rundt med untamed blade pga de ikke har nok DKP til ashkandi.

Skrevet

Men de har helt FFA loot, det betyr drakefang talisman til druids,  ashkandi til hunters og paladins, samt Dark iron ring til druids og litt annet snask.

alle guilds har sin måte å spille på, men synes litt synd på warriors i det guildet som løper rundt med untamed blade pga de ikke har nok DKP til ashkandi.

5976781[/snapback]

Sulfuras gikk til en paladin også, hvis jeg ikke husker feil? :)

Skrevet

BWL:

- Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood

5965991[/snapback]

In your wildest dreams.

5973109[/snapback]

Hva om det er ingen som er DPS speccet i raidet? PvE messig er det vel kanskje bedre for en hunter enn en Tank?

5975318[/snapback]

sånn bare for informasjonens skyld; Splinky bruker ikke Ashkandi i PvE :)

Skrevet (endret)
Attackpower, og da helst gjennom agility, er vel og bra.

Men jeg testa en ting i AV en dag. Jeg tok av alt equip utenom Goblin Rocket Helm, Guild- tabard, melee- våpen, ranged våpen og beltet. Jeg hadde vel noe sånt som 500RAP igjen da.

Allikevel kunne jeg critte opp i 2000- tallet, slå andre hunters 1vs1, og generelt fremdeles gjøre god damage!

Av alle hunterne i guildet er jeg den med lavest RAP. Allikevel var jeg nummer 1 på damagelista i forrige MC- run. Jeg gjør alltid mest damage av hunterne!

Så derfor begynner jeg å mene at crit er bedre en attackpower, og hvertfall DE er bedre en BSH (I tillegg har jeg gjort 23 Baron- runs med kun 1 drop :) ) !

Forresten. Den hunteren som gjør nest mest skade har 0/21/30 - build. Og noe sånt som 1650 RAP buffed. Jeg har 0/31/20- build og 1250~ish RAP buffed. Jeg critter oftere og med mere skade!

5972319[/snapback]

At du critter over 2000 med kun 500AP er bare bullshit. Tror jeg ikke noe på. Eneste måten er at du har buffen fra AV i det du lader en aimed på en naken reckless warrior pluss noe jævlig til medvind.

Som andre har påpekt så tror jeg heller at det er de andre hunterene i guildet ditt som slacker mye enn at crit utgjør såpass med dmg enn 400AP.

Endret av Radhoo
Skrevet

Men de har helt FFA loot, det betyr drakefang talisman til druids,  ashkandi til hunters og paladins, samt Dark iron ring til druids og litt annet snask.

5976781[/snapback]

Sulfuras gikk til en paladin også, hvis jeg ikke husker feil? :)

5976831[/snapback]

joa men med tanke på våpenarsenalet de har tilgang på, er det egentlig greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...