philrupp Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Noen som kan hjelpe meg med å lage en kalender som jeg skal ha på en hjemmeside? Den skal ha oversikt over dager og uker med datoer. Samtidig skal det være mulig å klikke på en dato og slik få opp hva som hender den dagen. En aktivitetskaldender med andre ord.
dabear Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jada, ingen problem, men når du sier "hjelpe", mener du da "lage hele sullamitten for meg uten at den som lager det får noe igjen for det" eller "jeg har kommet et stykke på vei, men jeg sliter med å få til tingen X"? Om det er første du mener, kommer det ikke på tale, hvem er det som gidder dette? Om det er andre du mener, så må du komme med hva du ikke får til, hvor du sitter fast og litt kode. jeg skal velvillig hjelpe deg, jeg.
philrupp Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Fikk det til i helgen. Den fungerer sånn nogenlunde. Noen bugs, men skal nok finne de. Ville jo være for dumt å få noen til å lage en for seg.... Er ikke helt gjøk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå