Plecto Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Dette irriterer meg grenseløst. Når jeg spiller bf2 online går bare spillet ut av seg selv og jeg sitter igjen med et deformert skrivebord og spillet er helt borte. For det andre har jeg kjempeproblemer med lagg. Jeg har en state of the art pc og mine kunnskaper er langt fra dårlige og alike vel lagger det når jeg spiller online. Noen ganger har jeg en mirakuløst høy ping (uten knapt et eneste program oppe, serveren min viser at ca 30-40 % av båndbredden blir brukt) eller så har jeg en normalt lav ping, men fortsatt lagg. Jeg har også problemer med at de andre spillerne lagger :S de har også en høy ping og jeg klarer knapt å se dem, skjønner ikke i all verden hvordan de klarer å spille sånn. Og bare for å pynte opp med en prikk over i-en er det mirakuløst få servere å velge mellom. Jeg har bare 10-15 stykker hvor halvparten har over 1000 i ping :S Jeg sier bare HJELP! Jeg har ikke lyst å legge bf2 på hylla, det er jo et villt bra spill!
orjanos3.16 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 (endret) Har du patchet spillet? Hvilken hardware har du? Har du nyeste drivere? Hvilke servere har du problemer med? Hva slags linje har du? Har du orginalversjon av BF2? Endret 18. april 2006 av orjanos3.16
FPShooter Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Du må selvfølgelig ha siste patch innstallert, den finner du alltid her: http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.p...=category&id=28 (Har du ikke kjøpt spillet kan du bare glemme patching og onlinespilling!) Spill på norske servere, skriv i servernavnruta f.eks.: battlefield.no tv2 ranked battlefield2.no
Brenna Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg hadde på en måte det samme problemet i dag. Det med at du bare datt ut. Jeg kom meg ikke inn Det sto at det var noe rart med server account Kunne trengt lit hjelp jeg og
Plecto Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 (endret) Hardware specs: 3.4 ghz P4 s775 2gb ddr2 PC5400 RAM radeon x800GTO skjermkort 500GB s-ata harddisker Ikke patchet spillet . Spillet er kopiert fra en kamerat, men jeg låner hans cd-key så det er helt lovlig for å si det sånn. Nyeste drivere kan jeg ta en titt på, tenkte jeg faktisk ikke på Endret 18. april 2006 av Hektor123
FPShooter Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Du må selvfølgelig ha siste patch innstallert, den finner du alltid her:http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.p...=category&id=28 (Har du ikke kjøpt spillet kan du bare glemme patching og onlinespilling!) 5943059[/snapback] En gang til: Du må patche til v.1.22 for å spille online! Sålenge du har en original key skal det gå greit, men du kan ikke spille på samme server som kameraten din.
Plecto Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Etter at patchen ble instalert går spillet bare ut av seg selv rett før EA Games skal komme opp :S Trur dere bios oppdatering kan være en ide?
Plecto Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Prøvd både det ene og det andre av image, iso, crack, backup filer med både daemon og alcohol 120% uten hell så dette er ikke problemet. PS: Å bruke disse verktøyene er ikke ulovelig, det er distrubiteringen som er ulovlig. Dette er bare en praktisk måte å sleppe å bruke cden på da denne kan fort bli ripete.
PØM Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Det med at du gikk inn på BF2 og datt ut på desktop før EA Games skjedde med meg også, men ikke etter at jeg restartet dataen
El Matador Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Om du har prøvd crack, er det jo kanskje mulig den har lagt igjen et eller annet skitt som gjør dette? Hvertfall en av mine erfaringer.
Plecto Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Nei, ikke cracken. Cracken er bare èn fil og jeg tok vare på den originale bf2 fila og kopierte den tilbake uten hell.
El Matador Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Nei, ikke cracken. Cracken er bare èn fil og jeg tok vare på den originale bf2 fila og kopierte den tilbake uten hell. 5948089[/snapback] Stemmer! Er nok noe annet jeg har brukt
Be__bad Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Du kan jo prøve å reinstallere... (hvis du fortsatt har cd`en...)
ehs5 Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Velkommen i klubben, stiftet av meg første dag BF2 var å få i butikkene. Drittspill. Endret 22. april 2006 av ehs5
viper13 Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg hadde problemer med at BF stoppet og gikk rett tilbake til desktop under lasting av kart: Løsningen var å sette oppløsningen på skrivebordet til 800x600 60 mhz og starte spillet. Da gikk det fint. Etter endt runde satte jeg oppløsningen tilbake til den jeg bruker. Etter dette starter spillet uten problem. Det er bare første gangen etter installering det er sånn. Vet ikke om dette hjelper, men.... good luck soldier!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå