Gå til innhold

Bærbar data, 3kg og nedover


Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Hallo alle sammen.

 

Jeg leter etter bærbar PC til muttern, hun er avhengig av at den er maks 3 kg.

Kom gjerne med forslag om laptoper.

 

Pris er fra 6 til 10 tusen.

 

PC'n skal brukes til surfing, word, bildebehandling og diverse puslespill.

 

Har sett på Toshiba L20-200 og Toshiba Satellite M40-275 og Fujitsu-Siemens Amilo PRO v2045

 

Hvordan er egentlig denne X200 grafikk brikken og hva menes det når det står opp til 128mb minne på grafikk brikken?

 

Mvh og God påske fra RVH

 

 

Fujitsu-Siemens Amilo PRO V2045 WXGA

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo alle sammen.

 

Jeg leter etter bærbar PC til muttern, hun er avhengig av at den er maks 3 kg.

Kom gjerne med forslag om laptoper.

 

Pris er fra 6 til 10 tusen.

 

PC'n skal brukes til surfing, word, bildebehandling og diverse puslespill.

 

Har sett på Toshiba L20-200  og Toshiba Satellite M40-275

 

Mvh og God påske fra RVH

5928899[/snapback]

 

Hva med denne Fujitsu-Siemens Amilo PRO V2045 WXGA? Veier akkuratt under 3kg, men den er på påsketilbud til så du må nokk skynde deg hvis du vil ha den så billig som den er! ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

haha, editerte akkurat posten og la til den du sa... virker som et bra kjøp men muttern trenger vel ikke all kraft i verden.

 

EDIT: ser at den er 1000 kroner billigere en til vanlig, er et bra kjøp ;) takker.

 

Er jo 80GB HDD også med XP PRO.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
haha, editerte akkurat posten og la til den du sa... virker som et bra kjøp men muttern trenger vel ikke all kraft i verden.

 

EDIT: ser at den er 1000 kroner billigere en til vanlig, er et bra kjøp  ;)  takker.

 

Er jo 80GB HDD også med XP PRO.

5928952[/snapback]

 

Ja virker som et røverkjøp til denne prisen! Vurdere sterkt å kjøpe den selv! :cool:

Lenke til kommentar
Hvordan er egentlig denne X200 grafikk brikken og hva menes det når det står opp til 128mb minne på grafikk brikken?

 

Mvh og God påske fra RVH

X200 grafikken er ikke egnet til spilling, men en av de beste shared skjermkortene. Når det står opp til 128mb vil det si at det er shared med minnen, og kan bruke 128mb av minnen på maskinen. Så viss du skal ha en med shared bør du ha minst 1g ram. Fordi med 512mb vil du bruke 128mb på skjermkortet, men dette kan stilles ned til både 32mb og 64mb tror jeg, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Nei, du kan jo heller kjøpe en HP 5054 da til 8 000. Test på dinside.no. Bra specs bortsett fra skjermkortet, og det trenger jo ikke moren din når bildebehandling er det tyngste.

 

Ellers er Dell 6400 et fint valg. Core Duo og masse annet greit.

 

Apple iBook er noget utdatert og mac'ere verden over sitter jo og tygger negler og venter på intel-book. Skal du ha mac ville jeg hentet frem is, eller kjøpt brukt.

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...