Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Da har jeg bestilt tur til Bali med stopover i Doha på vei hjem i september.
Må bare få fortalt det, når jeg har bestilt business med Qatar hele veien... 787 til/fra Doha, litt dårligere (165 grader recline) A333 doha/denpasar.

Gleder meg som et barn :p
Tror ikke det er noe jeg skal venne meg til, så lenge jeg har min nåværende jobb, men dog :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om det er lov a forlate flyplassen etter man har sjekket inn bagasjene og har fortsatt noen timer igjen til flyet gaar? Flyet mitt gaar kl. 1945 fra Manchester og skipet vil ankomme Liverpool om morgenen. Tenker vi er ute senest kl. 10. Tar nok en matbit der forst for jeg tar toget videre, som tar ca. 1 time. Begynt smaatt a tenke paa hva jeg kan bruke fritiden til, men helst uten aa drasse paa den tunge bagasjen. Hadde vaert herlig aa fatt sjekket inn eller laast bagasjen der og jeg kunne tatt en tur til byen.

 

Noen som har noen gode raad aa komme med?

Lenke til kommentar

hei, skal en tur til london med familien min i høstferien, er ikke spesielt shopping glad, så lurte på om det var andre ting en gutt på 17 år kunne finne på?

Det er veldig koselig å bare vandre rundt og kikke :) Ellers står som regel matmarkedet Borough på min plan, samt gjerne en musikal/teater/konsert - er mye å velge mellom! Fotballkamp har jeg enda tilgode å få med meg i London, men er du interessert i fotball så er nok det et godt forslag. Hva med å besøke et av skrekkabinettene? Eller et museum for noe du kan interessere deg for?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...