Gå til innhold

Kritikk på CS-side faktisk


Anbefalte innlegg

CS:S klanen jeg spiller i ville gjerne ha en nettside og siden jeg da var den eneste med en smule erfaring på området var det jeg som tok på meg jobben. Har ikke lagt ned all verdens arbeid i sida men vil jo gjerne at den skal bli så bra som mulig.

Klanen heter CCCP, og for de som ikke vet hva det betyr så er det altså det gamle sovjet. Jeg har derfor forsøkt å få inn ett vist preg av det gamle kommunistiske Sovjet. Vet ikke helt hvor vellykket det ble.

Men ta en titt og si hva som evnt kan bli bedre :)

 

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Ganske fin side, men jeg savner litt bilder av CS. Og så må du for guds skyld gjøre noe med den menyen! Nesten helt umulig å se hva som står. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for en enkel meny. ( En liten "kloss" istede for de stjernene. ) Gjør også om på den store stjernen. Selve stjernen var fin, men skrifta der skulle vært hvit. ( Eventuelt en ganske lys farge. )

 

Ellers en veldig fin side.

Lenke til kommentar

Mira:

STOR ADVARSEL!!!

Du leker med PHP, på en farlig måte!

Hvem som helst kan låse hele serveren deres. Det vil si at dersom dere er hostet på er webhotell og ikke en egen dedikert server er sjansen stor for at hosten vil kaste dere ut.

 

Ved å sette ?s=index så loader siden seg selv i en evig loop! Folk kan da låse serveren (i verste fall kræsje den) og samtidig stikke av med all bånnbredden din!

Lenke til kommentar

Sidedesignet er bra, men jeg sliter med den menyen, som nevnt over... Svart skrift på de stjernene ble veldig voldsomt, vil anbefale en noe enklere meny!

 

Men jeg likte selve sidedesignet, selv om det kommer littegrann utydelig fram at det er CS dere driver med ;)

 

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg likte egentlig menyen bra jeg, men du burde endret fargen på skriften så det blir litt enklere å lese. Likte også den stjernen øverst, logoen eller hva det er...selv om en hvit tekst kunne gjort seg der også..

Ellers må jeg si meg enig i at det mangler noe som viser at dere er en CS-klan..

Keep up the good work :)

Lenke til kommentar

Pen side untatt den grove feilen som MC2 har gitt en link til her :)

Står c.c.c.p for noe? I såfall kanskje skrive hva. Jeg så det ikke, men det kan hende det står allerede...

Dere snakker om at dere gjeren vil bli utfordret av andre og snabeltyskere som dere kaller det og har en e-mail form på siden, men er det ikke en ide å ha ihvertfall den siden på engelsk?

 

Bare noen forslag :blush:

Lenke til kommentar
Synes det er bra at dere ikke følger den "vanlige CS standarden", med et mørkt design, en header med en fet font og et CS bilde osv., endelig noen som tenker litt nytt. Bra!

5920947[/snapback]

 

Det blir vel ikke bedre av at folk lager ferdige Counter-Strike themed websidemaler. Det finnes jo masse CS maler for CMS systemer der ute. FOlk burde tone ned CS temaet litt. Folk skjønner vel at siden handler om CS spilling uten å ha bilde av en Counter Terrorist eller Terrorist på banneren.

Lenke til kommentar
Mira:

STOR ADVARSEL!

Du leker med PHP, på en farlig måte!

Hvem som helst kan låse hele serveren deres. Det vil si at dersom dere er hostet på er webhotell og ikke en egen dedikert server er sjansen stor for at hosten vil kaste dere ut.

 

Ved å sette ?s=index så loader siden seg selv i en evig loop! Folk kan da låse serveren (i verste fall kræsje den) og samtidig stikke av med all bånnbredden din!

5902578[/snapback]

 

 

se her: http://cccp.abstract.no/?s=index

5918830[/snapback]

 

Hvorfor viser dere oss andre hvordan vi kan ødlegge for dem? Det er jo bare dårlig gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...