Gå til innhold

Hvorfor får ikke man onyxia buff i IF?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hordenes hovedstad er Ogrimmar, her får man også Onyxia buff og Nefarian buffet. Ironforge er Alliance sin hovedstad, men hvorfor får man da onyxia buff og nefarian buff i IF?

Jeg synest det er ytterst irriterende at man må være i SW for å få dette buffet da nesten alle alliance oppholder seg i IF. Hvorfor er det slik? Burde ikke dette buffet linkest til alle hovedbyer?

Endret av Jungldyr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi SW er mye kulere, neida, men i hvertfall så er SW ett passende sted hvor hodene er også etter 1.9 patchen så er det veldig mange som oppholder seg i SW pågrunn av det er AH og LFG/Trade channels her.

Skrevet

samme her, nesten bare i IF.. men skjønner dem godt, de få gangene vi venter i SW for å gå ZG så får jeg minst 5-6 whisper: "plx help me Deadmines" "pliz give me 1G"

Skrevet
På min server er det fortsatt nesten bare IF folkene er i.

5888454[/snapback]

Er det? Føler at alle er i SW jeg. De enste gangene jeg drar til IF er når jeg har lyst til å se på dueller, og nå har dem jo startet så smått med det i SW også.
Skrevet (endret)

Fordi Org og IF er de to mest sentrale byene. Org har zeppelin, nærmere onxyia etc. Mens IF er nærmest MC, strat/scholo og havna i wetlands av de alliertes byer.

EDIT: Ser nå at dette var ikke et spørsmål om hvorfor IF var hovedstaden :p

Men onxyia questkjedene omhandler SW hos de allierte, mens org hos hordene.

Endret av preskatv
Skrevet
Fordi Org og IF er de to mest sentrale byene. Org har zeppelin, nærmere onxyia etc. Mens IF er nærmest MC, strat/scholo og havna i wetlands av de alliertes byer.

5893908[/snapback]

nettopp, men hvorfor får da ikke IF buffet når ogrimmar gjør?

Skrevet

Simpelt; Folk vet at det er mange folk i ironforge, slik er det bare. Grunnen er fordi det er AH og alt slik der fra gamledager.

Derfor blir folk vant til å være der.

For det andre er det fordi dem med high-end epix også har heartstone der kun fordi det er mange andre der slik at dem kan vise frem det nye, kule gearet sitt.

Skrevet (endret)
Tror at det med at Blizzard er shammies er ikke alt.. Jeg hørte at Blizzard likte underdogs og mange gikk for tauren druids... Men hva vet jeg.

5899934[/snapback]

edit:Missforsto deg...

Endret av jonasdaman
Skrevet

Meningsløs? jeg har ikke fått svar på spørsmålet mitt enda? Hvorfor får hovedbyen til hordes buffet og ikke alliance? Jeg vil slippe å reise til SW hver gang noen skal levere hodet.

Skrevet

Det er nevnt. På grunn av historien. Dvergene gir blanke i den stygge dragen. Du vet vel selv etter Onyxia chainquest at det meste foregikk i SW?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...