r2d290 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg fikk hjelp fra noen service folk for noen dager siden. Jeg ringte dem, og så gjorde de noe så de kune styre datamaskinen vår fra der de satt. Finnes det noen program som gjør dette mulig for meg? Det vil gjøre det så mye lettere for meg å hjelpe venner med data problemer.
r2d290 Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 I windows har du jo fjernhjelp.. 5887187[/snapback] Hvor i windows?
roac Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 I windows har du jo fjernhjelp.. 5887187[/snapback] Hvor i windows? 5887202[/snapback] Aktiveres på Remote fanen når du velger properties på my computer, og du bruker Remote Desktop under Accessories, Communication for å koble til.
wil Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Turte du seriøst å la de gjøre det? Du verden, du er tøff. Det ville aldri jeg turt. Å la HP, Fujistsu Siemens og den gjengen der styre kundene sine maskiner er ikke så lurt etter min mening iallefall. De bruker mest sannsynlig fjernhjelp til å gjøre denne oppgaven, siden at du har det samme programmet på din maskin.
r2d290 Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 (endret) Takk for hjelpen, det ga meg en ledetråd... jeg søkte litt på internett, og fant en guide med dette bildet: men da jeg skulle prøve dette, fikk jeg bare: (se bildet under) Jeg må kunne trykke på den nedre knappen for å legge til datamaskiner... Hvorfor? Endret 8. april 2006 av r2d290
roac Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nei, det er forskjell på remote desktop og remote assistance. Siden du har XP home har du bare søtte for sistnevnte. Men, det er brukeren selv som må kontakte deg og be om at du går inn med remote assistance.
r2d290 Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 og det skal funke? da får jeg prøve det... Takk for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå