Gå til innhold

hva er det du er best i 'BF2'


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lal, "best som sniper". Jeeezes, for et noobkit.

5879145[/snapback]

Hva i allverden har det med saken å gjøre?

5879468[/snapback]

 

Det har med at det å "være best som sniper", med tanke på KDR public, er latterlig. Hvilken som helst noob kan få 10+++ KDR med sniperkitet, men å få det med assault rifle er tilnærmet umulig. Morsomt å se hvordan du hele tiden quoter meg og prøver å provosere. Redicilous.

Lenke til kommentar
Noen fortelle meg forskjellen på:

 

Apache, Commanche, og det han over sa :p ?

5878793[/snapback]

 

Apache er det angreps helikopteret den amerikanske hæren bruker nå fortiden. det er ett tungt bevepnet heli med hydra, hellfire, auto cannon osv. er vel egentlig det beste angreps helikopteret ibruk idag.

 

Commanche er "avløseren" til Apache helikopteret og har mange av de samme finnesene, våpnene osv men bruker også Stealth teknologi som gjør at det blir vanskligere å se det på radaren. syntes jeg hørte noe om at de ga opp commanchen en gang :ermm: noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

Cobraen var det første rendyrkede kamphelikopteret og ble mye brukt i Nam sammen med Huey. det fantes kamp varianter av huey også med cobraen var det første som byget ene og alene til search & destroy. mest av alt destroy seff :!:

5879103[/snapback]

Apache har tatt over for AH-1 "(Huey) Cobra" i den amrikanske hæren, men AH-1 helikopterene brukes fortsatt av marinen, i oppgradert versjon "W" tror jeg det er. G var den versjonen som ble brukt under Vietnam som eskorte for transporthelikoptere, var ikke så veldig effektive da fordi Rules of engagement hindret dem i å angripe før de ble skutt på, er jo heliets fordel det, angripe før du vet de er der. Ligger forøvrig en morsom video ute på nettet av en AH-1Q (?), skal se om jeg finner link.

 

Apache er det helikopteret som blir brukt i SF.

AH-1W:

Cobra.640pix.jpg

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
lal, "best som sniper". Jeeezes, for et noobkit.

5879145[/snapback]

Hva i allverden har det med saken å gjøre?

5879468[/snapback]

 

Det har med at det å "være best som sniper", med tanke på KDR public, er latterlig. Hvilken som helst noob kan få 10+++ KDR med sniperkitet, men å få det med assault rifle er tilnærmet umulig. Morsomt å se hvordan du hele tiden quoter meg og prøver å provosere. Redicilous.

5880540[/snapback]

Ja, for enkelte av dine poster kan være ganske meningsløse.

Lenke til kommentar
lal, "best som sniper". Jeeezes, for et noobkit.

5879145[/snapback]

Hva i allverden har det med saken å gjøre?

5879468[/snapback]

 

Det har med at det å "være best som sniper", med tanke på KDR public, er latterlig. Hvilken som helst noob kan få 10+++ KDR med sniperkitet, men å få det med assault rifle er tilnærmet umulig. Morsomt å se hvordan du hele tiden quoter meg og prøver å provosere. Redicilous.

5880540[/snapback]

Ja, for enkelte av dine poster kan være ganske meningsløse.

5882970[/snapback]

Og du klager på meg Zevs? :ermm:

 

Edit: Makan til kverrulering :tease: .

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
Jepp... lege er gøy.

Men er ikke noe kjekkere enn å være co-pilot i et commanche helikopter med en skam dyktig pilot. Flest poeng alltid då :D

5878703[/snapback]

 

Ja eg vett,men det er så få piloter som faktisk kan fly....

 

 

5880177[/snapback]

Og, enda ferre som kan skyte!

5880274[/snapback]

 

Så enig så enig Zevs....jeg blir så forb**** når jeg merker av en heli på noen hundre meters avstand og gunneren begynner å skyte med mitraljøsen....da er det bare "Bail out" :mad:

Prøver stort sett å få helien alene slik at jeg også kan bruke tvg.

Så for å holde meg til tema så er heli min favoritt :love:

 

BF

Lenke til kommentar

*Ler av meg sjølv* :lol:

 

Det inlegget var ironi. Sjølv om man tar nokon public så er man ikkje god, for der er nivået dårlig.

 

Men det krasjet i sjøen var jo eit tappert forsøk på å lette uten å tk dei 5 smacktardene som var der...

 

Jack Bauer [fin], smacktard[ger] osv. :yes:

Lenke til kommentar

meddic har sine fordeler ja,men eg har opplevt mange ganger nå eg er skada så springer di rett forbi meg.Noe som er utruligt plagsomt.

 

Men det eg hater mest er folk som tk'er for å få fly osv,,og legger seg mitt på rullebanen og punisher dg.

Då er det rett før tastaturet fyker ut vinduet... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...