Gå til innhold

Sette 2 avi-filer sammen til ei avi/divx-fil

Gunn@r

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lasta ned en del pakka filmer. Når jeg "pakker de opp" så blir det 2 filer ut av filmen (tror alle er avi-filer).

Jeg vil helst ha filmen i ei fil, og helt i divx-kvalitet. Disse filene er jo på 700MB hver, altså tar hver film 1,4GiB.

Jeg har egentlig 2 spørsmål:

1. Hvordan få satt sammen de 2 filene enklest mulig slik at filmen bare er ei fil på 1,4GiB?!

2. Hvordan få komprimert den ene fila på 1,4GiB til 700MB (divx-kvalitet)?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kunne vært kjekt og vite, forslår at noen slenger fram en guide her i tråden, og at en moderator sakser den ut og lager en sticky et sted.

5857817[/snapback]

Men er ikke dette egentlig ganske enkelt? Iallefall å få satt de sammen til ei fil. Prøvde å få det til med Movie Maker, men det funka ikke så veldig bra. Fikk veldig dårlig kvalitet, selv om jeg stilte den høy!

Er det noen som har noen idèer??

Skrevet (endret)

Siden dette mest sannsynlig gjelder ulovlig nedlastede filmer tror jeg dere burde la en mod se på tråden før dere gir noe svar på dette. Fikk en varn tidligere for å svare på en sånn tråd.

Annbefaler dere og lese dette.

Endret av Chevelle
Skrevet

Men siden dette gjelder alle avi-filer altså ikke nødvendigvis ulovlige og siden det bare gjelder det å sette sammen avi filer burde det vel være greit?

Skrevet

Jeg lurer generelt på hvordan man setter sammen 2 avi-filer ja... Har ingenting med HVILKE filer som skal settes sammen. Holder meg innenfor retningslinjene iallefall!

Men er det ingen som vet hvordan??

Skrevet

Sidan det er svært sjeldan at familiefilmen frå sist påske dukker opp som mange pakka filer, og at det var feil filoppdeling er vel heller ikkje normalt.

Sjølv om spørsmålet er litt utkanten så gjelder dette mest stansyleg piratkopiert film og dermed er tråden eit brudd på retningslinjene til forumet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...