soccet Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Hei. Vi er et par stykker som spiller på lan-nettverk. Men så er det noen fler som hadde lyst til å være med, så da tenkte jeg å sette opp web-server.. prøvde å kjøre Dedicated server, hukket av for internet og skrev Ip adressa ut. satt port til 16567. Prøvde å starte serveren, men får ikke logga oss på! Trenger hjelp.... Er det en How-to guide noen plass?? Takker for svar!! Vi er alle koblet til en switch, og fra den gjennom en router. (har åpnet DMZ i router til min egen pc) Endret 1. april 2006 av soccet
soccet Skrevet 1. april 2006 Forfatter Skrevet 1. april 2006 Har du satt opp NAT i tillegg? 5849968[/snapback] Trenger jeg det da?? Har ikke satt opp noe nat
Gjakmarrja Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 (endret) Mhm det må du... sett at alle dataene dine lokalt i huset har 10.0.0.2 osv adresser. Då må du sette opp NAT, men viss hver av dataene har en fullstendig WAN adresse så trenger du ikke å sette opp NAT. For å få det til å må du logge deg innpå modemet via telnet. Altså lokal ip adresse => den du får opp når du skriver ipconfig i commandline. Endret 1. april 2006 av chills
El Matador Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Fikk du det til da? Fint å vite hva du gjorde for oss andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå