Gå til innhold

TES: Bilde av din char

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Send inn bilde av din person. Jeg for min del har ikke anledning til å sende inn bilde, i dette skrivende øyeblikk, men skal nok få et bilde klar i løpet av dagen.

(ps, lagde en ny karakter bare få å få den til å se mest mulig tilbakestående ut! Den ser verre ut en Moskva Marit!)

Endret av Arsenal_RULES
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kan detsverre ikke ta æren for denne

oblivion73jv.png

men fet er den:P

edit: skulle spise midda, rakk ikke å legge til img tingen

Endret av disco 808
Skrevet (endret)

Nydelig (om du tar hånden foran fjeset til damen(?), så ser hun ikke så verst ut :p

(kan du ligge bildet, som bilde, og ikke som link? :) )

Endret av Arsenal_RULES
Skrevet

Det der er noe av det styggeste jeg har sett. Lager den charachteren der, så kommer han kongen og sier. "Let me see your face" "I saw you in my dream" hehe, du mener vel marerittet! :!:

Skrevet

Hvordan får man se hele figuren når man har inventory oppe? Får bare fra livet og opp. Med det resultat at jeg enkelte ganger har loffet rundt uten bukser uten å være klar over det.....

Skrevet

hvis du har høy nok skill på heavy armor blir vekten halvert når du har den på deg, og om du har enda høyere skill forsvinner vekten helt.

Skrevet
hvis du har høy nok skill på heavy armor blir vekten halvert når du har den på deg, og om du har enda høyere skill forsvinner vekten helt.

5881393[/snapback]

Really ? :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...