Kentinho Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Når jeg klikker meg inn på CD`en og trykker på Football Manager.msi får jeg beskjed om at , "Konfigurasjonsdataen for dette produktet er skadet"... Hva skal jeg gjøre? Jeg dør om jeg ikke for det innstalert...
efikkan Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hei! Finnes det ikke ei EXE-fil du kan starte? "Setup.exe" eller noe lignende? Hilsen, efikkan.
Dʋgɢtung Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jo, det ligger en MAC og en PC-mappe på CDen. Går ut ifra at du har PC, så da går du inn på PC - og vips, der ligger Setup.exe. Nå skal strengt tatt Football Manager.msi gjøre samme jobben, men la oss håpe at Setup.exe fungerer bedre for deg.
efikkan Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Jo, det ligger en MAC og en PC-mappe på CDen. Går ut ifra at du har PC, så da går du inn på PC - og vips, der ligger Setup.exe. Nå skal strengt tatt Football Manager.msi gjøre samme jobben, men la oss håpe at Setup.exe fungerer bedre for deg. 5835400[/snapback] Jeg vet av erfaring at en del innstallasjoner ikke kan kjøres direkte fra MSI-filer, men må startes fra ei EXE-fil. Om det gjelder her gjenstår og se.
Dʋgɢtung Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Du har ikke tilfeldigvis lagt inn patch 6.0.3, fjernet spillet og rotet litt i registret for å få installert spillet på nytt, uten patch 6.0.3 igjen? Har lest noe om dette på FMNorge.com hvis jeg ikke husker helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå