Gå til innhold

Noen som vet om CDon gir pengene tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg forhåndsbestiltebestilte Collector's Edition av Oblivion fra CDon. Ble litt irritert da det ikke kom igår (på releasedagen), men det kunne jo være flere faktorer som spilte inn, f.eks. Posten.

Da det endelig kom i dag, var det den vanlige utgaven som kom, altså ikke Collector's Edition. Prisen var selvsagt uendret, så jeg betalte for mer enn jeg fikk kan du si.

Jeg vil spille det spillet NÅ, og lurer derfor på om noen vet om CDon refunderer pengene mine, eller om de gjør seg vanskelige og vil sende meg et nytt spill? Sendte mail til kundeservice, men de holder selvsagtstengt i helgene :hrm:

Please help me!

EDIT: Eventuell "store credit" går også greit...

Endret av Mr.FOXHOUND
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk vel kvittering på bestillingen via e-mail, har du sjekket slik at du er 100% sikker på at det var utgaven du ville ha? Isåfall kan jeg ikke skjønne annet enn at CDon har å bytte spillet uten at du skal bli skadelidende på noen måte (les: de skal betale portoen tilbake når du må returnere det).

Ang. "vil ha nå!": Vær høflig mot dem og vær litt tålmodig. Jeg fikk spillet for noen dager siden (CE), men jeg dør ikke av å ikke spille det hele tiden.. :)

Lykke til uansett hvordan det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...