Gå til innhold

Noen som har bildet av Gråtass i fotoboks..?


Marvil

Anbefalte innlegg

Hoi,

 

Leter etter et bilde av Gråtass-traktoren som ble tatt i fotoboks (selve bildet)..

Noen satte traktoren foran boksen, sjåføren hadde håret stående rett bakover, så kom det en motorsykkel forbi som utløste fotoboksen..

 

Var muligens en reklame for Kawasaki Ninja..

 

Noen som har bildet..? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En motorsykkel som utløste fotoboksen?

Etter hva jeg har funnet ut, så reagerer ikke fotobokser på motorsykler..

 

Da har du nok hørt feil. Husker en gang på dagsrevyen at de snakket om folk som kjørte motorsykkel forbi fotobokser i 300km/t.

5777383[/snapback]

... og meg bekjent ble det slutt på at de reagerte på motorsykler nettopp fordi folk gjorde slik.

Lenke til kommentar
En motorsykkel som utløste fotoboksen?

Etter hva jeg har funnet ut, så reagerer ikke fotobokser på motorsykler..

 

Da har du nok hørt feil. Husker en gang på dagsrevyen at de snakket om folk som kjørte motorsykkel forbi fotobokser i 300km/t.

5777383[/snapback]

 

Se hva mer jeg skrev:

Noen ting er du bare nødt til å teste 100 ganger å se om det funker..

 

Altså, har testa det flere ganger på flere fotobokser uten å få et fint bilde av meg.. :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hørte at det var en sånn hardbarka motorsykkel-kis som satt på gråtassen.. Med masse hårvoks og sånn sånn at håret sto rett bak, da så det ut som om gråtassen kjørte fort.

 

Må jo noe sinnsykt med timing til da, for å få dette til å fungere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mener å huske at bildet var i Dagbladet for cirka 10 eller 11 år siden. Uansett er det ikke ett eventyr. Tror at forsøket ble utført når disse jævla fotoboksene begynte å formere seg lags landeveiene.

:!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Er ikke mulig da en MC ikke har høy nok vekt til å løse ut kameraet. Men når jeg var russ satte vi en kompis i supermann drakt på en 3 hjuls sykkel (sånn til barn) midt i gata med en kasse øl på planet bak. Sto 3 stykker med slegge og slo på strekene fort etterhverandre (Timingen der er viktig). Sto om oss i avisen par uker etter 3 hjuls sykkel målt i 212km/t i 50 sone.

 

Fant opplysninger om Gråtass/fotoboks-bilde på andre forum, det later til at det er mange som leter, men dessverre uten hell så langt. Uansett skjedde dette 1997 på Otta. Legger ved en lignende historie fra annet forum.

 

:love:

 

Begynner faktisk å bli litt opphengt i det jævla bildet, gammel knark med stylet hår på Gråtass som passerer fotoboks i 200. Trafikketaten hadde slitt litt med å skjønne opplegget......14 poeng av 14 oppnåelige for kreativiteten.

 

:!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Henta fra VW Audi-forumet..?

Er i tilfelle derfor denne tråden eksisterer.. :)

5856470[/snapback]

 

Håper og tror at tråden eksisterer for å finne det jævla bildet.

 

:hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...