Gå til innhold

Partition Magic ?


Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg en ny laptop med 100 gig HD. Da jeg synes dette er noe mye på en partisjon,ønsker jeg å lage en ny. Jeg har fått tak i Partition Magic 8,men aner ikke hvordan jeg skal klare å lage en ny partisjon. Er det noen som har en grei brukerveiledning,gjerne iform av noen screendumps på hvordan jeg kan ordne dette på en enkel måte. Sist jeg gjorde dette på egen hånd kræsja alt som var.

 

Takk for all hjelp !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Brukerveiledning følger med programmet når du kjøper det. Har du lastet ned en ulovlig kopi fra nettet, er ikke dette det rette forumet å henvende seg.

 

Ellers har som oftest hjemmesidene til produsenten nedlastbare manualer.

5767576[/snapback]

Kan ikke du bare kneppe godt igjen hvis du ikke har svar på spørsmålet hans? Spar oss for moralpreiken, du kaster bort både sekunder og bytes.

 

Du har allerede kastet bort omtrent (100 visninger) x (10 sekunder for å lese møkkainnlegget ditt) = 1000sekunder = 16minutter og 40 sekunder sammenlagt livstid for brukerne av forumet totalt PLUSS at jeg måtte bruke tid for å forklare det til deg.

 

Skal vi legge ned forumet bare fordi det finnes brukermanualer?

Endret av eternal
Lenke til kommentar

Kan anbefale gratisprogrammet Boot It next generation, bing, fra http://www.terabyteunlimited.com/

 

Du brenner det på en cd, booter fra denne, og kan rydde og ordne i partisjoner på en veldig enkel og selvforklarende måte. Du kan endre størrelse på eksisterende partisjoner, flytte dem fysisk på disken, lage nye, lage image av disken for senere restore. et veldig bra program.

 

K

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...