Gå til innhold

Ang. Hamburgersalg på Esso


CaZpeR

Anbefalte innlegg

:realmad:  Nå frister du meg såppas mye at jeg nesten får lyst til å avvike totalt fra dietten min og lage en slik en hver til meg og typen  :cry:

 

Hørtes utrolig godt ut!

5763132[/snapback]

 

Hehe... Snakka om samme problem for ex'en nå. Og hun ble like frista som deg :p (hun er og på diett :p) :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for tipset haddis.

 

 

Big One-burgerne er da bittesmå? ..

5763814[/snapback]

 

Syns det er grei størrelse på de jeg. Er vel mindre enn de du får på Esso. Men koster ca. samme pris som 1 Esso burger som for 2 stk. Big One burgere ^^.

 

Lager det akkurat nå. Lukter dritgodt :D

 

EDIT: Mmmm... Ferdig. Spiser Big One burgere med ost på og drikker en iskald glasscola og ser på the colbert report. Kan livet bli bedre? ^_^

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
De bittesmå Big One burgerne metter deg, men ikke 2-3 grillpølser? :ermm:

5763929[/snapback]

 

Tingen med Big One burgere (eller burgere generelt) er at de metter meg. Mens pølser gjør meg mer... kvalm-mett om du skjønner? Er absolutt ikke samme type kjøtt. Syns pølser er mer ekkelt (har aldri vært noen særlig fan av pølser). Er bare sånn jeg er ;)

Lenke til kommentar
Jaja. Klart. Men er ikke så kult å kaste masse mat :hrm:

5763187[/snapback]

 

Høhø, da skulle du sett gammle arbeidsplassen min

 

Det ble det kastet store mengder:

 

*Ytrefilet

*Svinefilet

*Laks

*Krabbe

*reker

*Grønnsaker

 

Nesten alt tenkelig av matvarer....

 

Hvorfor? jo fordi IK-mat har rutiner på hvor mange timer/dager matvarer kan ligger på kjøl. All mat som blir lagt på kjøl blir merket med dato, går det så mye som 1 time over datoen blir maten kastet i frykt for at næringsmiddeltilsynet skal se at det ligger gammel mat på kjøl (Som egentlig er helt fin mat). Sykt, men sant

Lenke til kommentar
Esso burger'n er så jævla digg!

5762806[/snapback]

 

Vi har jo Johan's Fylleburger på Texaco her så ^_^ DEN er digg den ^_^

5762830[/snapback]

 

Essoburger er utrolig digg, når man har vært på fylla :!:

 

Ellers smaker den bare ... rart

5762852[/snapback]

 

har aldri smakt den burger'n edru! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 14 år senere...

Jeg jobber selv på Esso stasjon. Vi pleier å stenge burger maskinen 30 min før stengetid. Dette er for at vi ikke skal være igjen på stasjonen lenge etter stengetid (får ikke betalt etter kl 00.00). Men vi har som regel pølser og lignende frem til kl 00.00. 

1 time før stengetid syntes jeg var lenge. For det tar ikke såå lang tid å vaske en burger maskin, ihvertfall ikke den vi har på våres stasjon. 
Men siden du vet at den stasjonen du pleier å være på stenger burger maskinen 1 time før stengetid, så anbefaler jeg heller at du drar til stasjon litt tidligere, istedenfor å lage problemer ut av ingenting. 

Lenke til kommentar
christer323 skrev (22 minutter siden):

Jeg jobber selv på Esso stasjon. Vi pleier å stenge burger maskinen 30 min før stengetid. Dette er for at vi ikke skal være igjen på stasjonen lenge etter stengetid (får ikke betalt etter kl 00.00). Men vi har som regel pølser og lignende frem til kl 00.00. 

1 time før stengetid syntes jeg var lenge. For det tar ikke såå lang tid å vaske en burger maskin, ihvertfall ikke den vi har på våres stasjon. 
Men siden du vet at den stasjonen du pleier å være på stenger burger maskinen 1 time før stengetid, så anbefaler jeg heller at du drar til stasjon litt tidligere, istedenfor å lage problemer ut av ingenting. 

Du er cirka 15 år for seint ute med det innlegget der 😂

men dette var en artig throwback 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Gaea låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...