Gå til innhold

Forslag til nye emner (omstrukturering) !


Anbefalte innlegg

Syntes kategoriene er litt for uspesifiserte, noe som vil ta tid for oss brukerne når vi skal finne spørsmål og svar.

Så mitt forslag er :

Øverst på forsiden:

 

Generelt om data

Hovedkort & Prosessor

Hardisker & Lagring

Skjermkort & Minne

Programvare

Internett

Linux

Tilbakemeldinger

 

Jepp jepp

Håper Noen syntes mitt forslag er bra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-09-21 16:59, ZAN skrev:

Syntes kategoriene er litt for uspesifiserte, noe som vil ta tid for oss brukerne når vi skal finne spørsmål og svar.

Så mitt forslag er :

Øverst på forsiden:


Generelt om data

Hovedkort & Prosessor

Hardisker & Lagring

Skjermkort & Minne

Programvare

Internett

Linux

Tilbakemeldinger


Jepp jepp

Håper Noen syntes mitt forslag er bra


 

KNALL.. denna karen må bli hørt!

Lenke til kommentar

Liten rettelse på mitt forslag ! (NY)

mitt forslag er :

Øverst på forsiden:

 

Generelt om data

Hovedkort & Prosessor

Hardisker & Lagring

Skjermkort & Minne

Skjermer & CD/DVD (NY)

Programvare

Internett

Linux

Tilbakemeldinger

 

Jepp jepp

Håper Noen syntes mitt forslag er bra

Lenke til kommentar

Som du sikkert ser mlwirak så er det allerede ganske mange på generelt om data da folk ikke fant noen kategori får sitt spørsmål ..

Men nå er det mye bedre :smile:

(det eneste man mangler er "minne" ram , men det kan du vel putte inn i lag med en av de andre kategoriene ?

Ellers ser det virelig fint ut nå ..

oversiktlig og greit :smile:

Lenke til kommentar

Jeg syns antall kategorier bør holdes til et minimum.

 

Man finner f.eks skjermkort under både overklokking og hardware, nå kan det hende at redaksjonene til de ulike avdelingene ønsker hver sitt forum, men jeg syns ikke det er nok trafikk her til en slik inndeling.

 

Når det gjelder denne rammesiden annonsene på venstre siden er grei nok (hvis meningen var å bytte ut delphi's annonsører med sine egne), men jeg har en stor hvit ramme til høyre uten noe i, plassen kan utnyttes noe bedre hvis man setter godviljen til, det er litt drøyt å måtte begynnne å scrolle før man har lest den første posten i en streng i 1024x768. Hele forumet blir på en måte veldig uoversiktlig og trangt bare pga. to brede hvite felter på hver side av skjermbildet.

 

 

Det brukes unødvendig mye plass til å vise når brukeren ble registrert og hvor mange meldinger han/hun har skrevet, når meldingen allerede er begrenset til ca. halve skjermbredden blir meldingene unødvendig smale. Holder det ikke at dette står i profilen til brukeren?

 

Andre ting som å kunne navigere i andre meldinger og skrive nye meldinger uten å måtte forlate meldingen man leser er også ting jeg regner med kommer etterhvert.

 

Nå får jeg sikkert masse komentarer som "lær å bruke shift-tasten" og andre inteligente forslag, faktum er at dette lett kan unngås ved å forandre litt på grensesnittet. Et forum som krever "opplæring" for at brukeren skal føle seg effektiv er et dårlig forum.

 

Delphi forumet kunne jeg skumme gjennom på 5 min, det kan jeg bare glemme her.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg prøver meg på nettverk og er da på utkikk etter det på dette forumet, men det er litt vanskelig når nettverk ofte havner under kategorien "Generelt om data". Er det ikke mulig å legge nettverk sammen med internett?

Dette forumet må bli mer oversiktlig.

Det er viktig å ta brukerne av dette forumet på ordet.

 

Foxtrot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...