the_totning Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hallo, Jeg har vurdert og kjøpe meg ny sjerm (flat) og nytt tastatur etter konfirmasjonen. Selv er jeg harry.. så noen som vet om tastatur som helst har lys og god til gaming ? dessuten vil jeg ha et som ikke bråker så mye som midt billige labtec gjør nå. vil helst at det skal vere under 500 kr. når det gjelder sjermen så er ikke utsende så veldig farllig, bare en til ca 3 tusen som passer til gaming. Daniel.
lonnj89 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hva med dette tastaturet! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312712 ser rått ut (bortsett fra at det har svensk layout da ) Endret 8. mars 2006 av mX
Lightningwolf Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hva med dette tastaturet! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312712 ser rått ut (bortsett fra at det har svensk layout da ) 5722195[/snapback] Det tastaturet har jeg (hehe brife) og kan fortelle at det ruler hardt et must for gaming
Scotty Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Uten tvil, du må anskaffe deg Saitek Eclipse tastaturet. (se forøvrig testen på hardware.no) Noen bilder
Nosferatu Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Har Saitek'en.. Angrer på at jeg kjøpte det.. Ser kanskje fett ut, men det ett par småting jeg ikke liker med det.. 1: Spiller du bilspill med tastaturet (NFSU2, NFSMW osv.) så kan du ikke gi gass, bruke nitro og svinge samtidig.. Visse tastekomboer funker ikke sammen. I dette eksempelet så får du ikke svinget. Gjelder forøvrig andre spill som du trenger fler enn tre taster nede samtidig også. Dette er største minuset med tastaturet. 2: Med lyset på så syns tastene dårlig hvis du ser litt i vinkel og ikke rett ned på tastaturet. Rett ovenfra så ser en bokstavene flott, men hvis du sitter litt fra så blir de "fuzzy". Jeg har aldri på lyset lenger, å lyset er vel egentlig eneste grunnen til å kjøpe dette her. (Drit dårlig forklart. men de som kjøper dette ser fort hva jeg mener) Endret 9. mars 2006 av Nosferatu
the_totning Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 (endret) hm.... når det gjelder tastaturene har jeg sett på de, logitech'en er kanskje litt vel dyrt til og vere med svensk design. men ser rått ut. på sailteken så ser det veldig bra ut, digger lys men så vet jeg ikke åssen det reagerer med cs.. spiller omtrent bare cs noen som vet hvordan det vil funke med cs (1,6) ? mer om sjermer plz ps: på saiteken. noen som vet om det er vanlige leds som sitter i tastaturet ? og hvor mange og om det går ann og fks skifte ut slik at alle tallene til høyre blir røde ? bare en tanke. Endret 9. mars 2006 av the_totning
mushi Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Har Saitek'en.. Angrer på at jeg kjøpte det.. Ser kanskje fett ut, men det ett par småting jeg ikke liker med det.. 1: Spiller du bilspill med tastaturet (NFSU2, NFSMW osv.) så kan du ikke gi gass, bruke nitro og svinge samtidig.. Visse tastekomboer funker ikke sammen. I dette eksempelet så får du ikke svinget. Gjelder forøvrig andre spill som du trenger fler enn tre taster nede samtidig også. Dette er største minuset med tastaturet. Slik er det desverre på nesten alle tastatur, husker noen av de gamle compaq tastaturene ikke hadde det. Har tastaturet selv, syntes det er digg å bruke, deilig å skrive på og solid. Lysa er tøffe (vis du er "harry" som folk kaller oss), men etter en ukes tid legger du ikke merke til dem mer. the_totning: Tror det er vanlig leds, sitter vel en i hver knapp ser det ut som (alle bokstavene er ca like skarpe ihvertfall) Endret 9. mars 2006 av mushi
ocvmelbye Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Her er skjermen jeg ville hatt 5722028[/snapback] Den har jeg.. fikk den t jul RULER som faen
Fnix Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Med mindre tastaturet ditt ser slik ut så trenger du ikke nytt tastatur. on topic: Kjøp Saitek Eclipse tastaturet som _Scotty_ nevner. Kan spare strøm ved å skru av lyset i rommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå