Gå til innhold

Hjelp til Hunter Talent Build!


Anbefalte innlegg

Heisann, vil gjerne respecce talentsa mine som jeg har brukt i MM helt fram til nå. Nå vil jeg at pet'en skal gjøre mesteparten av skaden og jeg skal bruke en del melee, hvilket build passer til dette formålet?

 

Der må gjerne anbefale meg et bra PvE og PvP build også!:D

 

Er forøvrig lvl 37 så har 28 points:)

 

Takker for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv er hunter imba..

Vet bare om hunters på test server. da gikk jeg slik at ca crittet hele tiden:S bla hadde jeg aimed shot. eide vis en mage eller lignende satt å drakk mana :!: Da crittet jeg 2000dmg+ SYKT IMBA!

Med det var full epix sett. giantstalker settet som dropper I Molten Core :)

Endret av solheimen
Lenke til kommentar

Okay, problemet er at vi hunter's har ikke noen spesiele mele egenskaper. Du klarer ikke å gjøre like mye skade som med en bow eller gun.

 

Derfor er det mere viktig å ha våpen på deg om gir deg + egenskaper i ting som er viktig. +1% critical strike osv...

 

Men er morro med heftige våpen enig der... :)

Lenke til kommentar

Melee kan du bare glemme med én gang. Vil du gjøre "bra" skade med pet er det naturlige valget 31/20/0. Da får du Bestial Wrath. Evt. kan du gå 30/21/0, og dermed få Scatter Shot (i stedet for BW). Har du planer om end game content ala MC/ZG/BWL/AQ (og forøvrig tier 0 instancene) er det enten 0/31/20 eller 0/20/31 som gjelder, ikke noen points i Beastmastery med andre ord.

Lenke til kommentar
Melee kan du bare glemme med én gang. Vil du gjøre "bra" skade med pet er det naturlige valget 31/20/0. Da får du Bestial Wrath. Evt. kan du gå 30/21/0, og dermed få Scatter Shot (i stedet for BW). Har du planer om end game content ala MC/ZG/BWL/AQ (og forøvrig tier 0 instancene) er det enten 0/31/20 eller 0/20/31 som gjelder, ikke noen points i Beastmastery med andre ord.

5677880[/snapback]

 

Du glemte 0/21/30

Lenke til kommentar

Hvorfor snakker alle om raid-build når fyren er lvl37?

 

Beastmastery er overlegent til levling, melee så godt som ubrukelig (men om du må, så spec survival). Spec 31 BM du, så setter du det som er igjen i marksmanship for og får deg aimed shot.

 

Edit:

http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000

Er vel ikke noen fasit i grunn, men slik ville iallefall jeg gjort det, fyllt ut BM først, deretter MM. Du har f.eks. valget mellom focus-regen og spirit bond, focus gir bedre pet-dps mens spirit bond er veldig greit for grinding (mindre nedetid).

 

Edit2:

Bør vel også nevnes at dette buildet funker svært bra til lowlevel-pvp også, en katt med bestial wrath spiser casters til frokost.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...