Gå til innhold

_Alle_ er svindlet av Microsoft, *LES* hvordan !


Anbefalte innlegg

Det trodde jeg og, helt til jeg bytta til lovlig lisens.

 

Å måtte ringe til MS de få gangene jeg gjør en større endring på systemkonfigurasjonen er IKKE mye arbeid.

5664455[/snapback]

Mye arbeid er det nok ikke, men det er igjen et relativt begrep. Det som er poenget er at selv om det ikke er mye arbeid så er det mer arbeid enn det en ulovlig versjon utgjør for brukeren. Som betalende kunde hadde man helst forventet at man skulle få et bedre produkt enn det ulovlige og slapp å stresse med idiotiske "ringe-opplegg", men dengang ei. Kundeforrakt kalles slik. Neste skritt blir vel at man må ringe Microsoft hver gang man skal logge seg på windows... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det trodde jeg og, helt til jeg bytta til lovlig lisens.

 

Å måtte ringe til MS de få gangene jeg gjør en større endring på systemkonfigurasjonen er IKKE mye arbeid.

5664455[/snapback]

Mye arbeid er det nok ikke, men det er igjen et relativt begrep. Det som er poenget er at selv om det ikke er mye arbeid så er det mer arbeid enn det en ulovlig versjon utgjør for brukeren. Som betalende kunde hadde man helst forventet at man skulle få et bedre produkt enn det ulovlige og slapp å stresse med idiotiske "ringe-opplegg", men dengang ei. Kundeforrakt kalles slik. Neste skritt blir vel at man må ringe Microsoft hver gang man skal logge seg på windows... :thumbdown:

5664518[/snapback]

 

tja, man har jo "genuine advantage" programmet som gjør det mer fordelaktig å ha original kopi. RAW Powertoy browseren jeg fikk gratis der var iallefall noe JEG hadde nytte av :)

Lenke til kommentar

Tja.. men hva er pointet med å plage kundene sånn? De klarer aldri å få stoppet mer en noen få med dette tullet sitt. Det ender bare med enda mer jobb for de som faktisk betaler for dette.

 

En ting er å aktivere, det er greit. Men når den ikke virker lengre, så må du ta deg tida til det.

 

I prinsipp må en gjennomfølgende kontroller å sjekker for å få brukt produktet.

 

1. Legge inn produktnøkkel under installasjon.

2. Aktivere windows. Helt ok, inntil en må sitte å knotte tallene inn på telefon og

så manuelt inn på pcen.

3. For å få fjerna de kjente sikkerhetsrisikoene må en valdiere windowsen sin for

å kunne bruke vanlig update.

4. De har lagt til en windows genuine notification, som sikkert surrer og går i

bakgrunnen helt unødvendig. Denne er det riktig nok valgfritt å legge inn, og

kan også fjernes igjen. Men å legge denne som kritisk fiks er å lure den vanlige

man.

 

Egentlig kunne jeg ha gått for en cracka versjon og sluppet hele den sulamitten. Men jeg liker å være en ærlig mann og har dermed betalt for det jeg bruker. Løsningen min har dermed vært å kjøre et image som clean install og ha det i bakhånd om windows må legges inn på nytt av diverse grunner for å slippe å bruke unødig tid på sånt surr.

Lenke til kommentar
Så formater på dagen da vel? De opplyser om at åpningstiden er frem til kl 22:00. De færreste har problemer med å ta en telefon før kl 22:00 en kveld.

 

Trådstarter: Jeg tror forbrukerrådet kommer til å avvise ditt forsøk på å gå videre med dette temmelig fort.

5663664[/snapback]

Øh, har jeg klagd?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...