Gå til innhold

_Alle_ er svindlet av Microsoft, *LES* hvordan !


Anbefalte innlegg

Okey idag skulle jeg formatere pcn min for systemet mitt var helt vraket, etter at jeg hadde formaterte og skulle validere Windows så kommer denne beskjeden !

 

I henhold til våre opplysninger har du oversteget antall ganger du kan starte Windows med denne produktnøkkelen. Angi en annen produktnøkkel, og klikk deretter "prøv på nytt". Produktnøkkelen på 25 tegn finnes på ekthetsgarantien(COA) som er festet til datamaskinen eller Windows-dokumentasjonen. Det skal se slikt ut.

 

http://img367.imageshack.us/img367/9748/lurtavwindows8tl.jpg

 

Det Microsoft gjør er at de selger deg et produkt som er forseglet, på pakningen som er synelig oppgir Microsoft ingen informasjon om at du kun har lov til å formatere og installere Windows et hvis antall ganger. Hvordan skal vi forbrukere da kunne angre når vi først finner ut om denne informasjonen etter at vi har åpnet denne forseglingen. Dette må være lovstridig.

 

Når jeg kjøpte min Windows XP Pro i 2002, oppga ikke leverandør av dette produktet meg informasjon om dette. Ikke gjorde pakningen før jeg åpnet forseglingen. Jeg akter å sende dette videre til forbrukerrådet for dette er noe jeg finner extremt urettferdig ovenfor oss forbrukere !

 

Jeg har betalt for et produkt som jeg akter å bruke så LENGE jeg vil, ikke fordi at Microsoft må kontrollere pirater, med at dette går utover forbrukere !

 

Gunstein Ildjarnstad, Jonsrud 25 3070 Sande.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg er på tynn is her, men mener at MS har gått bort fra denne løsningen her. Tror det skal holde å kontakte MS, så hjelper de deg videre. Du har jo kjøpt programmet lovlig, og begrensingen på hvor mange ganger du kan aktivere er der for å hindre kopiering. Ikke for å gjøre livet surt for deg(selv om det er det som skjer...).

 

Men som sagt er jeg ikke 100% sikker.

Lenke til kommentar
vel da kan jeg informere dere om at det ikke fungerer for meg å ringe til den automatiske telefonen dems ! Slo inn nummeret 6x helt til jeg lot, søstra mi prøve en gang. **OPPGITT**

5650338[/snapback]

 

 

merkelig, når jeg ringte det nummeret jeg får oppgitt kom jeg til ett hyggelig menneske som hjalp meg...minimal ventetid var det også (ikke som med NGT :mad: )

Lenke til kommentar

Har selv opplevd det samme, Det m,erkelige var at det var første gangen jeg brukte cd-keyen. Jeg stakk tilbake på butikken og sa at cd-keyen ikke funket, da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ringe microsoft. Men jeg sa jeg skulle ha en ny, da det skulle gå ann å registrere den uten å gjøre det så forbanna tungvint.

Og når jeg først kjøper noe dyrt, så regner jeg med at det skal fungere med en gang og ikke at jeg er nødt til å ringe å balle masse.

Lenke til kommentar

Dette har også irritert meg grenseløst. Det er så mye ekstra å sitte med lovlige xp installasjoner at det er en gru. En cracka sparer deg for mye arbeid. Sånn liker microsoft å plage kundene sine. De som kjøper og betaler for svi.

 

Når de selger så selvdestruktive operativsystemer, burde iallefall nettaktivieringen fungerer bestandig og ikke ha begrensninger.

 

I tillegg er det jo aktiveringer på oppdateringer, og enda nå i det siste slapp de genuine advantage notification som en kritisk fiks. Fatter ikke hva de tenker med.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...